וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הראשון של ברי וזיוה מחוץ לווילה

וואלה! סלבס

18.1.2012 / 11:14

זיוה כהן וברי סימון נטשו אמש את בית "האח הגדול" והשאירו בית נטול קונפליקטים של דת ומדינה. נו שוין, העיקר שהן חגגו עד אור הבוקר. וואלה! סלבס שלא נדע מטומאה

רגע אחרי ששמה של זיוה כהן, אולי אחת המתמודדות הכי הזויות בווילה, הוכרז על ידי המנחים, כמי שצריכה לעזוב את בית "האח הגדול", נותרו לה עשר שניות לעזוב את המתחם הכי מתוקשר במדינה. או-אז ברי סימון החליטה שאין שום צל של סיכוי שהיא נשארת בבית ללא מי שהוגדרה על ידי קותי בהפגנת חוכמה מפתיעה בתור "הצעצוע" שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורקס מחובק./מערכת וואלה!, צילום מסך

זיוה עשתה את דרכה למדרגות מבלי להיפרד מהדיירים האחרים בעידודה של סימון שרק רצתה לצאת מהמקום. אפילו שיכנועיו של עזר לא עזרו, וסימון מצאה את עצמה אצה רצה אל מחוץ למתחם הווילה, מה שעל פי חוקי הפורמט, לא אפשר לה לחזור.

רגע אחרי שכבו המצלמות, התחבקה סימון עם מקורביה שהגיעו לתמוך בה מרחוק, ומיד ביקשה לעזוב את המקום. זיוה, שמשפחתה מתגוררת בניו יורק, עלתה על מונית ונסעה לבני משפחה המתגוררים בבני ברק. ברי ובעלה לא חזרו לביתם, והעדיפו לבלות את הלילה הראשון בדירת חבר קרוב של המשפחה ברמת השרון, שם אכלו ארוחת ערב מאוחרת ודיברו על הכל.

זיוה, ברי סימון, האח הגדול. גיגי
ברי וידיד מתאוששים/גיגי

יודעי דבר דיווחו לוואלה! סלבס שההחלטה של ברי היתה ספונטנית לחלוטין. למרות שכבר יומיים היא מסתובבת בווילה בתחושת מיאוס ורצון עז לעזוב את הבית. "ברי בעייתית", עדכן קרוב משפחה, והוסיף, "היא לא רוצתה להישאר, ברגע שאמרו את השם של זיוה היא הבינה שאין לה מה לעשות שם יותר".

וואלה! סלבס ברחה פעם מבית משוגעים. גם שם היה גמד, עיוור, לסבית כעוסה, הומו בארון, מישהו שלא ידע לחבר שתי מילים למשפט ובחור שנשבע שהוא רדיקלי.

מה אתם חושבים על היציאה של ברי מהוילה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

רגע בזמן: מי זו בכלל ברי סימון?

מה נעשה בלי ברי וזיוה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully