וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעושרות": דפנה שחר תקבל תכנית טלויזיה

וואלה! סלבס

18.1.2012 / 0:00

דפנה שחר לא מתכוון לפגר מאחורי ניקול ראידמן וטלי ריקליס. בזמן שהן מככבות בפרסומות, היא חולמת על תכנית משלה. חולמת ומגשימה. וואלה! סלבס חה חה ח-לום עליכם

דפנה שחר ראתה איך ניקול ראידמן קוטפת לעצמה את הקמפיין של איזו רשת סופרמרקטים, והבחינה בטלי ריקליס חוטפת מראידמן קמפיין לבנק, והחליטה שגם היא צריכה. מכיוון שאף קמפיין לא דפק לה בדלת, החליטה המעושרת לייט, לדאוג לעצמה.

דפנה שחר. אביב חופי
תמכור, תמכור. דפנדל"ן/אביב חופי

בימים אלה מצלמת השחר תכנית טלוויזיה חדשה, שתיקרא "סודות הנדל"ן", ותלמד את צופיה איך לרכוש נדל"ן. שחר, ניצלה את העונה של "מעושרות", בעיקר על מנת לסייר בין לוקיישנים ולספר לעמישראל שהיא ממש חייבת בית חדש (צמוד קרקע פלאס בריכה), או כמו שאמא שלה אומרת: "יש לך חמישה וחצי חדרים, עוד חצי חדר לא היה מזיק". אז כנראה שגם חברת ההפקות של מיקי צימט, "מדיו", הבחינה בכישרון של שחר לרכישת בתים והחליטו להציע לה להנחות תכנית.

שחר, שאמנם לא רכשה את הפנטהאוז ההזוי של מגדלי W היוקרתיים בתל אביב, הספיקה לקנות ולמכור מספר בתים בחייה, והיא מבטיחה להביא לתוכנית תביא לתכנית את הידע המקצועי והניסיון הפרטי שלה. אל דאגה, התכנית אמנם עדיין לא נרכשה על ידי שום ערוץ טלויזיה, אבל מי יכול להגיד לדפנה לא?

וואלה! סלבס גם רוצה תוכנית בה תוכל לחלוק את הידע והניסיון שלה, יקראו לה "סתמי, איפה הפחמימות?!".

חוץ מתכנית, לדפנה שחר יש גם חבר חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully