וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל ואביב גפן בדרך לסולחה?

וואלה! סלבס

18.1.2012 / 0:00

דנה אינטרנשיונל ואביב גפן ידועים כצ'ילבות כבר כמה וכמה שנים, עכשיו הדיווה מראה סימני התפייסות ומפרגנת לגפן על תפקיד המנטור החדש. וואלה! סלבס בדוך או בסיבוב?

אחרי שנים של התכתשויות והכפשות האחד של השנייה בתקשורת, שתי הדיוות הבינלאומית - דנה אינטרנשיונל ואביב גפן - סוף סוף מראים סימנים של התפייסות וסולחה.

אינטרנשיונל, שרק לא מזמן אמרה בראיון כי היא לא מבינה למה אביב מתגאה בכך שהוא היה זמר החימום של זמרת גרמניה, זכתה לריקושט מהגפן, כשזה התראיין לפני כשבועיים למוסף "7 לילות", שם אמר כי הוא מרחם על הדיווה. אך נראה כי בשבוע שעבר האינטרנשיונל עשתה צעד לקראת תהליך השלום שבדרך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה סולחה. אביב ודנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמרת, שהצטלמה לקמפיין של האופרה הישראלית, כשהיא מגלמת את כרמן, נשאלה על תכנית הכשרונות "דה וויס", ואמרה כי היא חושבת שהתכנית מאוד מכובדת ונוצצת, אך מעל לכל הפתיעה את הנוכחים כשאמרה: "הכי הפתיע אותי הוא אביב גפן, ממש הוקסמתי ממנו ואני חושבת שהוא מתוק אמיתי ואפילו התחלתי לחבב אותו". אה?!?.

אבל אל דאגה, לא כל כך מהר חולף זעמה של הדנה, כי דקה לאחר מכן, שאל אותה אחד הנוכחים, האם ייתכן שבאמת אחרית הימים הגיע ודנה אוהבת את אביב, ענתה הדיווה: "אל תגזים. לא אוהבת, מחבבת". אה, אוקיי כבר התחלנו לדאוג.

דנה, הכצעקתה? יש סיכוי לדואט?
מנהלה של דנה מסר בשמה: "סוף סוף לוואלה! סלבס יש קצת נשמה והיא כותבת גם דברים טובים, אם תמשיכי ככה נשקול לחבב גם אותך". אל תטרחו, זה לא יקרה.

אם יש משהו שוואלה! סלבס שונאת מלבד סולחות, זה שאנשים באמת מאמינים שיש לה נשמה ומצפון. אז זהו, שאין לה!

אביב חוגג את סיומי הקלטת הסינגל החדש שלו

לא רק עם האינטרנשיונל: אביב מתכסח עם ליהיא גרינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully