וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של אדל

שירות וואלה! סלבס

4.1.2012 / 14:18

הזמרת הבריטית, אדל, רק התאוששה מהניתוח שעברה במיתרי הקול ומהקראש על השחקן זאק גליפיאנאקיס, והנה היא חובקת בחור חדש העונה לשם סימון קונקי. וואלה! סלבס ריבאונד

אדל סוף סוף מראה סימנים של חזרה למסלול חיים תקין. אחרי שאתרי רכילות מעבר לים, דיווחו על הניתוח שעברה לפני מספר שבועות ועל הקראש האחרון שלה על השחקן זאק גיליפיאנאקיס, אדל חוזרת לפרונט ובגדול.

לאחר שהציגה לצלמי הפפראצי פיגורה דנדשה ורזה במיוחד, שככל הנראה נבעה כתוצאה מהניתוח שעברה, אדל חושפת גם את החבר החדש שלה, סימון קונקי, בחופשה זוגית ורומנטית של השניים בפלורידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רולינג אין דה ביצ'. אדל וסימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמרת, שבדרך כלל שרה שירי דיכאון שגורמים לרצון עז להזדכות על החיים, או במקרה הטוב להזיל דמעה, נתפסה על ידי צלמי הפפראצי כשהיא מבלה עם אותו קונקי בר מזל, במהלך חופשה של השניים בפלורידה. אם לשפוט לפי התמונות, השניים נראים מאוהבים מתמיד ולא הפסיקו להתנשק ולהתחבק אחד עם השנייה. אווו.

אם תהיתם, הבחור שכבש את ליבה של הזמרת בעלת הקול האלוהי, הוא הבוס של ארגון הצדקה "dtop4drop" והוא מבוגר ממנה רק ב-13 שנים. אבל זה לא מה שמפריע לזמרת שאף טענה בראיון שנתנה בעבר: "אם גברים גורמים לי לצחוק, אני במיטה שלהם". שנאמר: שרלילה.

וואלה! סלבס גם נכנסת למיטה עם מי שגורם לה לצחוק, לבכות, להתרגש, לפחד. בקיצור עם כולם.

לא רק באהבה: אדל זוכה גם בזמרת השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully