וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי דודאי מאיימת לתבוע את מעריב

וואלה! סלבס

3.1.2012 / 13:32

אתי דודאי לא אהבה את מה שכתבו עליה במדור של ליאורה במעריב, אז עכשיו היא שכרה עורכת דין שתאיים בתביעה, במידה ולא תקבל התנצלות. וואלה! סלבס בית המשפט עליון

אתי דודאי לא חשבה שהשתתפות בתכנית שעוסקת בעושר שלה, תזמן אליה טענות לפיהן היא בכלל לא עשירה כמו שהיא נראית בסדרה. המעושרת, שפתחה עיתון בסוף השבוע האחרון, נדהמה לגלות כי ליאורה, כתבת הרכילות של מוסף "סופשבוע" של מעריב, פרסמה כי המרצדס שבה מצולמת הדודאי במהלך הסדרה, לא שייכת לה ובכלל נשכרה על ידי ההפקה על מנת להציג אותה כאישה עשירה. אאוצ'

אם לא די בכך, דודאי נעלבה אפילו יותר כשקראה שהכתבת כינתה אותה "פרחה במרצדס". אבל אל דאגה, לא אחת כמו דודאי תשב בשקט. המעושרת הממושקפת שכרה את שירותיה של עורכת הדין אירית מרציאנו, וזו שלחה מכתב למערכת העיתון בבקשה שיפרסמו התנצלות בפני הלקוחה, אחרת הם יפגשו בבית המשפט בגין הוצאת דיבה ולשון הרע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני פרחה? אתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יודגש כי מרשתי הינה אשת עסקים רצינית" כתבה עורכת הדין, "וכל הביטויים בלשון 'פרחה' ו/או כך שהרכב שלה נשכר לה ע"י הפקת התוכנית לצורכי הסדרה, וזאת על מנת לבזות ולהשמיץ את מרשתי וכן ליצור מצג שווא בידי הקוראים לפיו רמת חייה המוצגת בתוכנית הינה שקרית, גרמו וגורמים למרשתי נזקים כבדים לשמה הטוב, לכבודה וכן לעסקיה". (כך במקור)

עורכת הדין הוסיפה וביקשה "לנוכח האמור לעיל, אבקשכם לבטל את הפרסום ו/או האייטם הנוגע למרשתי במוסף 'סוף שבוע' הקרוב וכן לפרסם התנצלות הן בעיתון והן באתר האינטרנט, שהנוסח שלה יאושר ע"י החתום מטה.באם לא תעשו כן, וזאת בתוך 7 ימים מהיום, הורתה לי מרשתי להגיש תביעה בהתאם לחוק איסור לשון הרע לבית המשפט, על כל המשתמע מכך".

- ליאורה, אתי דודאי פרחה?
" ראשית אין לי שום דבר אישי נגד דודאי ואיני יכולה לפתח אנטי נגד אדם שאיני מכירה באופן אישי. שנית רוב שאלותי נגזרות מתוך ציטוטי שירה , מצטערת שהפעם אולי השורה מתוך השיר של שרית חדד פגע ברגשותיה של דודאי. ככלל דרכיי דרכי נועם וכל נתיבותיי שלום".

- אתי, לקחת את זה קשה?
"אסור לשתוק על לשון הרע"

וואלה! סלבס פעם תבעה מישהו על כך שקרא לה קלפטומנית וגרם לה להחזיר את כל הדברים שהשתלשלו בטעות לתיקה.

ניקול ראידמן נגד אתי דודאי

ניקול ראידמן נגד "האח הגדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully