וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה וכריס בראון עובדים על קאמבק?

שירות וואלה! סלבס

2.1.2012 / 16:16

אומייגאד: שלוש שנים אחרי שפירק לה את הפנים במכות, ריהאנה שכחה את הכאב וההשפלה ולפי אתרי רכילות בניכר, עובדת בימים אלה על קאמבק לאקס האלים, כריס בראון. וואלה! סלבס מכה על חטא

רק לפני שלוש שנים ריהאנה ובן זוגה לשעבר, כריס בראון נפרדו ברעש וצלצולים, לאחר שבראון איבד שליטה על אגרופיו ופינק את זוגתו דאז בפנסים כחולים מסביב לעיניים, שפה מדממת ואף מפורק. ריהאנה הגיעה לתחנת המשטרה, נתנה עדות, הצטלמה (בתמונות ש"הודלפו" לתקשורת) והתארגנה על צו הרחקה, שמנע מבראון הברברי מלהתקרב אליה.

כיום אתרי רכילות אמריקאים מדווחים שהזמרת שוקלת ברצינות לחזור לקשר עם בראון. מקורבים לשניים מדווחים לכאורה, כי הכוכבים מתכתבים בהודעות טקסט, מדברים בסלולארי, שולחים תמונות ועושים עוד דברים שזוגות שצו הרחקה מפריד ביניהם, לא אמורים לעשות.

נכון לרגעים אלה שוכנת הזמרת בחופשה משפחתית בברבדוס, אך לפי אתר הרכילות "דה הוליווד גוסיפ. קום", בשבוע הבא, כאשר ריהאנה תחזור ללוס אנג'לס מתכוונים השניים להיפגש. בראון, על פי האתר, נרגש לקראת הפגישה הזו, אך מנהליה של הריהאנה קצת פחות מתלהבים.

זו לא הפעם הראשונה שהזמרת חוזרת לקשר עם הבראון האלים. כבר לפני שנה צייצה בחשבון הטוויטר שלה הודעה מפרגנת לאקס, וזה השיב לה במילות חיבה. המעריצים לא נשארו אדישים וירדו לחייה של הזמרת שהתנצלה והסבירה שהם ידידים ושמותר לה לעשות מה שבא לה. עד הבוקס הבא.

וואלה! סלבס אוהבת מכות רק כשהיא בצד הצופה.

ריהאנה לא משאירה מקום לדמיון בקליפ חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully