וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד פליטי "האח הגדול" הכי זכורים

וואלה! סלבס

1.1.2012 / 2:33

גם השנה "האח הגדול" יפלוט אל תוך הביצה המקומית עדר של פליטי ריאליטי צמאי פרסום והשקות. וואלה! סלבס עושה לכם סדר,מי היתה זורמת, מי טראשית ומי הגייז הכי מציק. וואלה! סלבס הכי

הפליט הכי מטורלל: מעיין חודדה

מעטים מאד פליטי הריאליטי שהצליחו לעשות כל כך הרבה נזק טרם נבעטו מהתכנית בה הם משתתפים. מעיין חודדה ובעלה הם בין יחידי הסגולה הבודדים בעולם שהצליחו להיות כל כך מעצבנים וברברים, עד שההפקה בעצמה נאלצה לפתוח את דלת הוילה ולטאטא אותם החוצה. לזכותם יאמר שהם סיפקו את מה שציפו מהם. פה ג'ורה, שערוריות, דמעות ומשפט אלמוותי אחד: "זאתי נראית כמו שקית חלב". שנאמר: שמע ישראל.

מיהו מתמודד האח הגדול האהוב ביותר? הצביעו בפייסבוק

הפליט הכי "תזכיר לי רגע מי אתה?": בוריס שניידרובסקי

בעיקרון אי אפשר להיות נוצץ יותר מלאון שניידרובסקי. האח הפחות פופולארי במשפחה, בוריס שניידרובסקי הסכים גם הוא ליהכנס לבית האח הגדול, שם, ככל הנראה קיווה לקבל גם הוא מעט תשומת לב מהעולם. מי שבילה שנים רבות בצילו של האח הצווחני, לאון, לא ראה את זה מגיע ונאלץ להתמודד עם הדחה ראשונה וכואבת. ככה זה כשאתה גלולת שינה עם גפיים.

מיהו מתמודד האח הגדול האהוב בכל הזמנים? הצביעו בפייסבוק

הכי זורמת: ונסה אלוש

במהלך שהותה בבית האח הגדול, ונסה אלוש עשתה למין הנשי את מה שג'וליאן אסנג' עשה לממשלות העולם. ברגע אחד של חוסר שימת לב, הפכה את השבלול שיש לה בין הרגליים לנחלת הכלל וגילתה לעולם את מה שסלל לליהיא גרינר את כל הדרך למקלחת: גם נשים חרמניות. ונסה לא התבלבלה וטפטפה סקס אפיל ושלל שיחות מין בכל הזדמנות ולכל עבר עד שהקהל בבית יצא להפסקת הסיגריה שאחרי והפסיק לסמס לה.

מיהו מתמודד האח הגדול האהוב ביותר? הצביעו בפייסבוק

הכי מזל שלא זכית: פרידה הכט

פרידה התחילה במקום טוב. באמת. לסבית מתוקה, חייכנית חובבת מטבח, בעלת דעות בריאות על העולם, וראיית עולם הגיונית. או-אז מישהו החליט להכניס ספר תנ"ך לוילה וזאתי חשבה שמדובר בגיליון האחרון של "טרקטורים ומשאיות" ונכנסה איתו לשירותים בשיגעון. "אם אני לא קוראת מהתנ"ך זה לא יוצא לי", הסבירה בהיגיון רב, את מה שגרם ליהודים ברחבי העולם לרחוץ ידיים אחרי כל קריאה בספר הקדוש. כאילו לא די בזאת, פצחה הפרידה במלחמת עולם מול דנה רון, חביבת הקהל, ויצרה לעצמה שם של רכלנית מרירה וכעוסה על העולם. לא ברור מאיפה היא הביאה את זה.

מיהו מתמודד האח הגדול האהוב ביותר? הצביעו בפייסבוק

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הכי נטול עמוד שידרה: עמיר גולדברג

עמיר גולדברג התחיל כבוס כעוס המחלק הוראות לכולם. "את תנקי פה, אתה תשפשף שם" וכולם חיו בשלום. מחאה אחת יותר מדי שלחה את גולדברג ללדת בובה בהאט-טאב, לאמץ גישה פסיבית לחיים ולהזדכות על עמוד השדרה שלו בחדר השירות. כתוצאה: פצח בזוגיות ביזארית עם סיוון אברהמי שסיפחה לעצמה מילה אחת, "נכון", והשתמשה בה לאורך כל העונה. במקביל, סיגל גולדברג מניירות ריכולאז', אותן תירגל עם האח הגדול חדשות לבקרים. בנוסחה: הוא מטנף על סיוון, איך שהיא אוכלת\נושמת\זזה וכו' ומיד אחר כך יוצא מהחדר לחבק אותה, לדמוע, להתנצל ולהגיד שהוא אוהב אותה. עולב במיטבו.

מיהו מתמודד האח הגדול האהוב ביותר? הצביעו בפייסבוק

הכי טראשית: ליהיא גרינר

פצצת האנרגיה המחומצנת היתה כל כך מוזרה בתחילת התכנית עד שרוב הצופים העדיפו להתעלם ממנה. היא נכנסה עם בייביליס מוגזם מדי, שמלה צמודה מדי וטבעת נישואים מיותרת מדי על האצבע. מהר מאד היא הבינה את חוקי המשחק, הבחינה בסימני השבלול של ונסה ופצחה בסשן בילויי מקלחת עם עתי ("חתיכי") שולברג. מהוילה היא יצאה כמנצחת. אולי היא לא לקחה את המיליון, אבל היא בהחלט אוספת אותו לאט ובטוח.

מיהו מתמודד האח הגדול האהוב ביותר? הצביעו בפייסבוק

הכי תנוחי: תומר לנצמן

לא ממש ברור מה הסיפור של תומר לנצמן. מצד אחד חתיך הורס שבא להוציא לכולם את העיניים, ומצד שני אגו מניאק כרות אונה שעדיין לא החליט אם הוא בענייני זכרים או שבלולים. לנצמן שהכריז על היותו "מקרה אמצע" בי סקסואלי התקבל בהבנה על ידי כולם, עד אשר פגש במראה, איתה פלירטט משל היה אמא של שלגיה.

מיהו מתמודד האח הגדול האהוב ביותר? הצביעו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully