וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה האקרים מריאליטי מתחרה שפרצו למחשבי "האח הגדול"

וואלה! סלבס

28.12.2011 / 17:16

לאחר שפורסם כי האקר פרץ למחשב של בכיר ב"האח הגדול". היום נחשף כי ההאקר שייך לריאליטי מתחרה והעביר התכתבות של אסי עזר עם בכיר בהפקה למערכת "גיא פינס". וואלה! סלבס חוקרת

מתברר שהאח הגדול באמת רואה הכל: לאחר שפורסם כי חשבון הפייסבוק של בכיר בהפקת "האח הגדול" נפרץ, במטרה לדלות פרטים על זהות המתמודדים, מתברר שלא היו אלה הפרטים על המתמודדים שהדאיגו בכירים בקשת, אלא תוכן התכתבות בין מנחה התכנית, אסי עזר למלהק הראשי של התכנית, אסף גרינבויים.

בשבועות האחרונים הגיעו למערכת "ערב טוב עם גיא פינס" פרטים אישיים מהתכתבות פייסבוק, אשר תוכנה (האסור לפרסום) הצליח לעצבן בכירים בזכיינית "קשת" שם משודרת התכנית.

אסי עזר, ארז טל. עומר מירון
האח הגדול רואה הכל. אסי וארז/עומר מירון

תחקירן "ערב טוב עם גיא פינס" קיבל את פרטי ההתכתבות, כמו גם קודים וסיסמאות המאפשרים לכל אחד לחדור אל תוך חשבונות הפייסבוק ולקרוא התכתבויות אישיות של בכירים במערכת התוכנית. לאחר שבפינס בדקו את אמיתות הדברים, הוחלט שלא לפרסם את תוכן ההתכתבויות שנחשפו ולא לעשות כל שימוש בפרטים שהובאו לידיעתם. במקביל פנתה עורכת התוכנית להפקת "האח הגדול", כדי להתריע בפניה על כך שהפרטים דלפו ויתכן שיתפרסמו במקומות אחרים.

בעקבות פניית אנשיו של פינס, פנתה הפקת "האח הגדול" למשטרה כדי שתחקור את הפרשה. כעת דווח שמפלג הונאה במחוז תל אביב פתח בחקירה בנושא, במסגרתה זומנו אנשי "ערב טוב עם גיא פינס" ואנשי "האח הגדול" לתשאול. לפני מספר שעות (ד') הותר לפרסום כי ההאקרים שפרצו לחשבון הפייסבוק הם שני צעירים בני 26 ו28, תושבי הרצליה ותל אביב, אשר שימשו כתחקרינים לשעבר בתכנית ריאליטי מתחרה. בחקירתם קשרו עצמם למיוחס להם ובסיומה שוחררו.

מזכיינית קשת נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב שיש לקראת העונה החדשה אך מצרים על כך שסקרנות זו הובילה למעשים פליליים. אנחנו מוטרדים מכך שבוצעה פריצה לחשבון פייסבוק פרטי, שהיא מעשה פלילי לכל דבר ועניין".

מהמשטרה נמסר: "מפלג הונאה מחוז ת"א פתח בחקירת האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully