וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי מבקר אופנה

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

28.12.2011 / 10:52

אמש הגיעו שחקני העונה השניה של "עספור" על מנת לחגוג את שידור הפרק האחרון. היה נחמד, או כמו שעוז זהבי סיכם: "אנחנו משחקים ערסים וכל אחד לבוש מיליון דולר". וואלה! סלבס מכורה

כוכבי "עספור" של HOT, דהרו אמש (ג') למסיבת סיום העונה של סדרת הלהיט שלהם, הישר מהצגות חנוכה שבהן הם משתתפים. אממה, במקום לעשות את זה על אופנועים, כפי שסידרו להם, החבורה בחרה להגיע עם הרכבים הפרטיים. הסיבה הרשמית: בטיחות.

דנה פרידר, עוז זהבי, גיא עמיר, חנן סביון. אביב חופי
נראים מיליון דולר. דנה, עוז, גיא וחנן/אביב חופי

עוז זהבי הגיע מותש, אחרי 4 הופעות של הפסטיגל ומיד לאחר שלב הראיונות חתך הביתה, לא לפני שהחליט להיכנס לנעליה של מבקרת האופנה דורין אטיאס ולהעביר ביקורת אופנה על כל אחד מחבריו, "הם אמנם משחקים ערסים", אמר זהבי, "אבל לבושים מיליון דולר", חנן סביון וגיא עמיר עלו על הבמה כל מנת לברך ובמקום פינקו את הסובבים בצרחת שחרור אימתנית. עוד נמצאו במקום: אור גרוסמן, שכמעט ולא עברה סלקציה, לאחר שלא זוהתה על ידי השומרים בכניסה והצליחה להשתחל פנימה רק לאחר שאנשי יחסי הציבור התערבו.

גל גדות. אביב חופי
לבושה כאילו אוגוסט בחוץ. גדות חמה/אביב חופי

שלום מיכאלשווילי, אשר רק אתמול נחשף כי הוא זה ששר את שיר הפתיחה של הסדרה "תני לי לעשות לך מצברוח", תחת שם הבמה "קובי יפרח", שמח לפגוש במקום את אפרת דור, שבמחינתה רק חיפשה מקום חם, היות והתלבשה משל היו 30 מעלות בחוץ, ממש כמו גל גדות, שהתעלמה מהחורף והפציעה בסנדלים. הגיוני. עוד נצפו: אביב אלוש, זוהר ליבה, דנה פרידר ונלי טגר. מי שלא טרח להגיע היו: עמוס תמם ודינה סנדרסון.

וואלה! סלבס מוכנה לעשות לעוז זהבי מצב רוח פעמיים ביום. רק שיבקש.

אור גרוסמן. אביב חופי
איך לא זיהו אותה? גרוסמן לוהטת/אביב חופי
גל גדות, עוז זהבי. אביב חופי
בואי אני אחמם אותך, עוד וגל/אביב חופי
אביב אלוש. אביב חופי
אוטוטו אבא. אביב אלוש/אביב חופי
דנה פרידר. אביב חופי
פצצה חכמה. פרידר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully