וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי: "פרס האיש הכי פתטי מגיע לנדב אבקסיס"

וואלה! סלבס

28.12.2011 / 9:31

גל אוחובסקי התעצבן על תגובה שכתב נדב אבקסיס בעקבות יציאתה של אורנה בנאי מהארון, אז הוא כתב על סטטוס, אבקסיס לא נשאר חייב והגיב לו. וואלה! סלבס יאללה מכות

נדב אבקסיס שגם כן קרא אמש (ג') על היציאה מהארון של אורנה בנאי, גלש לו בפייסבוק ונתקל בסטטוס שכתב העיתונאי יובל אברמוביץ: "איזה באסה לאוחובסקי (גל). עכשיו גם אורנה בנאי יצאה מהארון. לא נשארו לו הרבה אנשים לעשות להם אאוטינג".

אבקסיס לא התאפק והגיב: "לומר שזה לא לעניין לשיר שיר אהבה לאישה כשאתה נמשך לגבר, זה לא נכון בריבוע. כשליאור נרקיס שר 'אני בחור פנוי, ואת?', אף אחד לא תוקף אותו, 'היי, אתה נשוי!', ואף אחד לא שואל אמן נשוי אם הוא נאמן לאשתו. באותה מידה אורנה בנאי היתה נאמנה לאמונתה כל חייה. היא אוהבת חיות, ואוהבת אנשים ואוהבת את החיים. זכותה למנף את אהבתה לבעלי חיים, ולא את מיניותה. יש מספיק מחפשי תשומת לב שיעשו את זה כשהקריירה מדשדשת". לאחר מכן המשיך וכתב: "ותודה לאורנה, שבזכותה יש היום ירידה בסטטוסי שנאה למגזר החרדי. או בקיצור, אורנה עשתה היום למאבק החרדי את מה שעשה מעצר מרגול למחאה החברתית".

גל אוחובסקי, פעיל בקהילה הגאה, לא אהב את הדברים וכתגובה כתב את הסטטוס הבא: "לסיכום היום: פרס האישה שבא לחבק ולהגיד לה 'כל הכבוד, יהיה בסדר', מגיע לאורנה בנאי. פרס האיש הכי פתטי מגיע לנדב אבקסיס על הסטטוס שכתב". לא עברו מספר דקות ואנשים החלו להציף את דף הפייסבוק של אוחובסקי בתגובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבקסיס לא יכול היה לשמור יותר את לשונו נצורה וכתב לאוחובסקי: "מר אוחובסקי. התאפקתי שלא להגיב לך עד כה, ונראה אם תשאיר את התגובה הזו. לקרוא לי פתאט אתה מוזמן תמיד. תודה לאל שלא ממך אני מרוויח את לחמי. אבל בין זה לבין להוציא דיבה יש הבדל. אני מציע שתחזור בך מדבריך. האחרון שיטנף על אורנה בנאי זה אני. היא בניגוד אליך בנתה קריירה בעמל רב ובכישרון גדול. אלה הדברים שאני אמרתי (אלא אם תמחוק אותם, אתה מוזמן)", והמשיך וכתב: "ובהמשך לסטטוס שלי מהבוקר הגבתי שאולי עכשיו כשכולם מתעסקים בנושא אורנה בנאי זה יוריד מהשנאה לחרדים. מה שאתה עשית זה סילוף דברים והוצאת דיבה".

את ההתכתבות סיכם בחינניות גיא פינס, שכתב לשניהם: "יש מספיק מקום לשנאה לכוווווולם אל דאגה. אגב לא הבנתי ת'קשר עד עכשיו. לא בציניות".

וואלה! סלבס הלכה לקנות פופקורן וקולה וכבר חוזרת למחצית השנייה.

מי לדעתכם צודק? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully