וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי מתגרשת

וואלה! סלבס | צילום: שי אוקנין

27.12.2011 / 9:52

שלוש שנים אחרי שהתחתנה עם אנדרו ג'י האוסטרלי הלוהט בחתונה מתוקשרת ועמוסת כוכבים בארץ, הודיעה אמש נועה תשבי שהיא ובעלה סוגרים את הבסטה. וואלה! סלבס פרודה

אמש (ב') בחצות, צייצה נועה תשבי בחשבון הטוויטר שלה: "אנדרו גינזבורג ואני מצטערים לומר שבידידות ובאופן הדדי החלטנו לסיים את הנישואים שלנו. אנחנו מודים לכם על התמיכה ומבקשים שתכבדו את פרטיותנו".

שלוש שנים אחרי שהתחתנו על חוף הים בקיסריה, בחתונה מפוארת שכללה מאות משתתפים מכל יבשת אפשרית בעולם, פלאס כמה כוכבי הוליווד שהגיעו במיוחד, תשבי ובעלה אנדרו ג'י (גינסבורג), מנחה "כוכב נולד" האוסטרלי, החליטו לסגור את הבסטה ונפרדו. נכון לעכשיו הגירושים עדיין לא סופיים, אך מקורבים מספרים כי לשם מכוונים השניים.

נועה תשבי ואנדרו ג'י. יוני טובלי
נועה תשבי ואנדרו ג'י/יוני טובלי

ג'י ותשבי הכירו בשנת 2004, בחוף בונדי המפורסם שבאוסטרליה. ארבע שנים אחרי התחתנו ומאז הם מתגוררים יחדיו בביתם שבלוס אנג'לס. את רוב זמנו, ג'י מעביר על טיסות בין הוליווד לאוסטרליה, שם הוא עובד. העובדה הקשתה מאוד על השניים וככל הנראה זו הסיבה שהם החליטו להיפרד.

נועה ואנדרו ככל הנראה יסגרו את רשימת המתגרשים של שנת 2011, שם מככבים בין היתר גם אירית רחמים ובעלה לירון בסיס ונירו לוי וקארין כהן.

וואלה! סלבס מאמינה בקשר טרנס אטלנטי רק כשהוא בין הריביירה הצרפתית לבוורלי הילס.

נועה תשבי והרומן עם יאיר לפיד בטוויטר

  • עוד באותו נושא:
  • נועה תשבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully