וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה וליהיא גרינר יככבו ברדיו

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

27.12.2011 / 9:24

אלירז שדה וליהיא גרינר יפגשו בקרוב במסדרונות תחנת הרדיו מצליחה "רדיוס 100FM", שם יגישו שתי תוכניות רדיו שונות. וואלה! סלבס פיראטית

לאחר ששידר "מביתו" ומילא מקום בתכניות השונות, אלירז שדה יכנס בקרוב לנעליו החדשות כמגיש רדיו מהשורה. המיליונר הצעיר יחבור בקרוב לשדרן הרדיו ירון אשבל, ויחדיו השניים יסכמו את שנת 2011 במוסיקה הלועזית. שזה קצת מוזר, היות ושדה מתמחה בעיקר במוסיקה מזרחית, אבל היי, שיהיה.

אולפן ליד, תרבוץ לה לא אחרת מאשר ליהיא גרינר ההורסת, שתשנע את תלתליה הזהובים מההשקה הקרובה לביתה הישר אל תחנת הרדיו שם גם היא והפה הגדול שלה יחלטרו בהגשת תכנית "ליין אאוט", תכנית מוסיקת קלאבינג קופצנית, לצידו של המגיש דור דקל.

אלירז שדה. אביב חופי
כבר לא ישדר מביתו. אלירז מאחורי המיקרופון/אביב חופי

שדה, שכבר הספיק להנחות כמה וכמה תכניות בטלויזיה, ובין היתר גם מילא את מקומה של מרגול לצידו של גל אוחובסקי, בערוץ 24, יחבור שוב לאוחובסקי בתכנית חדשה שתשודר בזכיינית קשת, במקום "דיבור ישיר" של גואל פינטו, ותלווה את המתרחש בבית "האח הגדול".

עדיין לא ברור איך גרינר תשלב את פרסונת הרדיו החדשה שלה, עם תכניותיה להיות ה"פנינה רוזנבלום" הבאה, והאם תניח בהולד את תכניות שיווק ליין מוצרי הטיפוח שהיא מייבאת לארץ תחת שמה.

וואלה! סלבס קיבלה פעם הצעה לדגמן ברדיו, אבל היא היתה רזה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully