וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי התחתן

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

26.12.2011 / 17:12

קולולו: ליאור אשכנזי אמר לפני זמן קצר (ב') איי דו לבחירת ליבו מאיה אמסלם, בבית כנסת בתל אביב, זאת רק לאחר ארבעה חודשי הכרות. וואלה! סלבס לנצח שושבינה

סמסו מזל טוב לליאור אשכנזי אשר לפני זמן קצר (ב') נשא לאישה את בת זוגו מאיה אמסלם באירוע מצומצם שהתרחש בבית כנסת בצפון תל אביב.

אשכנזי ואמסלם הכירו, רק לפני שישה חודשים, במהלך שהות משותפת בפסטיבל קאן, הוא כשחקן ראשי ב"הערת שוליים" והיא כשותפה בחברת "ווסט אנד" שהייתה אחראית על התיווך בין הסרט "הערת שוליים" בו שיחק אשכנזי בתפקיד הראשי, לבין חברת סוני. ארבעה חודשים בדיוק לקחו לשחקן על מנת להבין שאמסלם היא האשה איתה הוא רוצה לבלות את שארית חיו, ולשלוף טבעת. אמסלם לא התבלבלה, אמרה איי דו והשניים החלו לתכנן במרץ את החתונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. ליאור ומאיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר טקס החופה, נסעו השניים לאולם האירועים, "בית על הים" שביפו, שם יחגגו במסיבה גדולה יותר את הנישואים שלהם, בנוכחות בני משפחה וחברים רבים, ביניהם גם גל אוחובסקי ואיתן פוקס שאפילו נבחר להחזיק את אחת ממוטות החופה.

כזכור, עבור אשכנזי מדובר בנישואים שניים לאחר שבעבר היה נשוי לשחקנית שירה פרבר. לאחר שבע שנות נישואים וילדה משותפת, החליטו השניים לשים סוף לזוגיות בגירושים מכוערים שלוו בראיונות בתקשורת ובהוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ של אשכנזי.

וואלה! סלבס לא שוברת את הכוס בלי הסכם ממון ביד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולולולולולו. ליאור ומאיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגש. איתן פוקס מחזיק את החופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully