וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קשתי: בקרוב בגרסת הזמר

וואלה! סלבס

27.12.2011 / 0:24

עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של טום קשתי ב"מירוץ למיליון", אבל מתמודד הריאליטי כבר מתכונן לשלב הבא, כשעל הפרק שיעורי פיתוח קול ושיעורי משחק. וואלה! סלבס 15 דקות?

טום קשתי כבר ראה יותר מדי כוכבי ריאליטי שחייכו לצלמי פפראצי, קיבלו מתנות על חשבון הברון ודהרו בין אירועים, אך רגע אחרי שהתכנית בכיכובים הסתיימה, הפכו ללא רלוונטיים. לאחר שהחליט כי הוא לא מתכוון לתת לזה לקרות לו, קשתי לקח את עצמו לידיים, שכר את שירותיו של יריב נתי (בן זוגה של פליטת "האח הגדול", דנה רון), ובעלי סוכנות "ריאליטי סטאר" והשניים החלו לרקום לקשתי תוכנית שתהפוך אותו למגה סטאר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה להיות כוכב, לא סתם "פליט ריאליטי". קשתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעד הראשון בדרך ליציאה מרשימת פליטי הריאליטי: שיעורי משחק. החצי השני של אדל, יחל בקרוב מאד לקחת שיעורי משחק, אצל לא אחר מאשר השחקן שרון אלכסנדר. אך קשצתי לא מסתפק רק בכישורי משחק ובנוסף הוא נרשם גם לשיעורי פיתוח קול וזאת בכדי להגשים חלום ילדות ולהפוך לזמר מן המניין. מי שמאמין בקשתי הוא הזמר אופיר כהן, אשר ישתף איתו פעולה באחד משיריו הבאים ועד אז, יקח קשתי חלק בצילומי הקליפ הקרוב שלו.

אגב, אם לאחרונה כתבתם לקשתי ציוץ בטוויטר, רק דעו שמדובר בחשבון פקטיבי. אך אל דאגה, בקרוב יפתח המולטי טאלנט חשבון אמיתי משל עצמו ואז תוכלו להציף אותו באהבה.

טום, יא פרוץ
"כן, הבנתי שיש לי טוויטר שעוקבים אחריו הרבה אנשים, עכשיו אני באמת אפתח טוויטר משלי, אבל אין לי שום טוויטר. פתחו לי גם דף בפייסבוק שנקרא "שלא נדע מטומאה", והוא עבר את כל הדפים האחרים של "רשת" בלייקים. לגבי המתחזה, אני זורם איתו אבל זה לא תופס".

וואלה! סלבס כוכבת על חלל רק באזור התחנה המרכזית. תשאלו את יוז'י מהפיליפינים, ראש מועדון המעריצים שלה.

רוצים לשמוע את טום שר? היכנסו לפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully