וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור אורמיה מסתחבק עם הנשיא

וואלה! סלבס | צילום: יוסף ג'וחא

26.12.2011 / 0:01

נאור אורמיה הוזמן להופיע מול ילדי חדרה, ובמקביל קיבל הצעה להופיע בבית הנשיא. אז במקום לבטל את אחת ההופעות, זינק על מסוק ואופנוע, אבל עדיין איחר ברבע שעה. וואלה! סלבס

הזמר ההורס נאור אורמיה הוזמן בסוף השבוע האחרון על ידי רדיו "אמצע הדרך", להופיע מול ילדי חדרה. אורמייה לא חשב פעמיים, עלה על בגדי החג שלו, צחצח את מיתרי הקול ויצא לדרך. הבעיה: ממש באותו הזמן הזמינו את אורמיה להופעה באירוע בר מצווה שהתקיים בבית הנשיא למען ילדים יתומים ונפגעי פעולות איבה. הזמר הצעיר לא התבלבל והחליט שלמרות שזה בלתי אפשרי, הוא יגיע לשני האירועים. במקום להתקע בפקקים, ארגנו אנשיו של אורמיה מסוק, שיקח אותו הישר אל בית הנשיא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סבאלה, סתכל ישר, באתי במסוק בשביל הבוסה שלך!/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי שסיים את ההופעה במתנ"ס בחדרה, אץ רץ הזמר לבית החולים "הלל יפה" שבעיר, שם חיכה לו מסוק שלקח אותו ואת מנהליו לירושלים. במנחת חיכה לזמר הצעיר רוכב אופנוע שפילס את הדרך בפקקים הישר אל בית הנשיא. לצערו הרב של אורמיה, למרות המאמץ הרב שהושקע בהגעתו המהירה של אורמייה, הזמר איחר את המועד ב15 דקות בדיוק. למרות זאת, הנשיא התלהב מנוכחותו והודה לו על המאמץ בנשיקה רטובה.

נאור, מסוק? כמה מדונה מצידך
"הייתי חייב להתגבר על פחד גבהים מטורף שיש לי (הבחור משרת כנציג הסברה של חי"א) ההתרגשות והמחשבה שאופיע בפני הנשיא הייתה שווה כל דקה של פחד והיו 50 דקות כאלה".

וואלה! סלבס עלתה פעם על מסוק, הוא לא התרומם לשום מקום.

נאור אורמיה מאמץ את סנדי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully