וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם למברט נעצר בפינלנד

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

22.12.2011 / 17:00

כוכב "אמריקן איידול", אדם למברט, נעצר היום בפינלנד, לאחר קרב אגרופים בינו לבין בן זוגו. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, הכוכב האמריקאי עדיין יושב במעצר. וואלה! סלבס מפרידה

אדם למברט הוא אחד הכוכבים הכי גדולים שיצאו מ"אמריקן איידול". בזמן שידור התכנית, כל הופעה שלו היתה עוצרת נשימה. אך ההופעה האחרונה שלו, מחוץ למועדון גייז בפינלנד זיכתה אותו במקום של כבוד בתא המעצר.

בלוגר הרכילות האמריקאי, פרז הילטון, מדווח כי הזמר ובן זוגו, סאולי קוסקיאנן, יצאו אמש (ד') למועדון גייז פינלנדי, אך משום מה פרצו בריב עוד כשישבו על הבר. לפי עדי ראייה, השניים החלו להחליף מהמורות עוד בתוך הבר, אך בשלב מסוים החליטו לקחת את הדברים החוצה, כמו שני גברים.

ידידה של סאולי, זוכה "האח הגדול", ניסתה להפריד בין למברט והפיני שלו, אך לפי הילטון, היתה דווקה זו שזכתה לקבל את רוב המכות. ככל הנראה נפגעים נוספים מהאגרופים של השניים היו אלה שהזעיקו למקום את המשטרה, אשר עצרה את סאולי ולמברט.

אדם לאמברט. gettyimages  Jason Merritt, GettyImages
יש לך פרצוף יפה, חבל שאני אפרק לך אותו. למברט וסאולי/GettyImages, gettyimages Jason Merritt

זו לא הפעם הראשונה שהכוכב המאריקאי נכנס לצרות. בשנה שעברה הוא לא הוזמן למסיבת יום ההולדת של ליידי גאגא, שנערכה במסעדה מקסיקנית בלוס אנג'לס, והגיע למרות זאת. לאחר שנכנס למקום, שתה כוס אחת יותר מדי, והחל להכות בקיר, עד שפעם בו חור. בנוסף העניינים בינו לבין מנהליה של הגאגא התלהטו עד שהוא נבעט מהמקום. יממה אחרי צייץ הלמברט בחשבון הטוויטר שלו שהוא מתנצל על הכל והבטיח שלא ישתה יותר.

וואלה! סלבס אוהבת מכות בין גברים רק כשמייק טייסון נמצא בצד אחד של האגרוף, ואוזן מדממת בצד השני.

אדם למברט מנשק את הנגן שלו ויוצא מהארון

אדם למברט: "נסחפתי, אבל לא מתנצל"

אדם למברט מאבד את זה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

למברט הצעיר, היהודי והחננה לפני הפרסום הגדול, בטקס זיכרון ליצחק רבין ז"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully