וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל קטורזה ונתן בשבקין גולשים

וואלה! סלבס

25.12.2011 / 0:00

ישראל קטורזה הרחיק עם המשפחה עד לצפון הארץ בשביל להנות מחופשת סקי מקומית ונתקל בשורד נתן בשבקין שהגיע לגלוש בשלג. וואלה! סלבס גולשת על קרטון

ישראל קטורזה רצה קצת שקט מהרעש של העיר הגדולה, ועל הדרך גם להנות מקצת פסטורליה, אז הוא קיבץ את החמולה הקטנה שלו וביחד החליטו על חופשת סקי. אבל הקומיקאי, שכבר נתקל במעריץ או שניים בחייו, הבין שאם ייסע כאחד העם לאתר החרמון, סביר להניח שיתקל במעריצים שרק ירצו להצטלם ויהרסו לו את החופשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יא איזה נחמד פה למעלה. ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתחשב בנסיבות, החליט המצחיקול לנסוע עם המשפחה לאתר "סקי בגלבוע", שנמצא בצפון הארץ ונחשב לאתר קצת פחות הומה. אך מתברר שחוקי מרפי חלים גם על המפורסמים וקטורזה אמנם לא הוטרד על ידי האורחים, אבל הוא בהחלט נתקל במפורסם אחר העונה לשם נתן בשבקין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תראו איזה ביצועים אני נותן פה. נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטורזה, שסרב בהתחלה לנסות את מזלו בגלישה, החליט לאחר שכנועים, לעלות על הרכבל המוביל אל פסגת ההר ושם גילה שאת הדרך חזרה למטה, יאלץ לעשות בגלישה. קטורזה לא איבד את העשתונות והחליט להעזר בילדיו שהובילו אותו.

בשבקין לעומתו, הראה בקיאות בכל הנוגע לגלישה, זאת למרות הניסיונות הרבים של קטורזה להוציא אותו מריכוז על ידי בדיחות וחיקויים. סוף טוב הכל טוב והשניים חזרו בשלום לביתם, ללא כל עצמות שבורות, סימנים כחולים או שריטות.

וואלה! סלבס גולשת רק שמאחוריה יש מדריך מסוקס.

גם איל קיציס וגיא גיאור טסו לחופשת סקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יא תראי, זה בשבקין שם למטה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהעין של קטורזה נפלתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully