וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קשתי איים על ליהיא גרינר בפייסבוק?

וואלה! סלבס

22.12.2011 / 0:03

הודעה שנשלחה לליהיא גרינר בפייסבוק התחילה במילים: "בבקשה לא ללכלך עלי, זונת השקות... לאב יו, טום קשתי". מי שלח את ההודעה הזו ולמה? וואלה! סלבס חשה כלבוטק

ליהיא גרינר בסך הכל התחברה לפייסבוק אתמול (ג') כדי לענות על כמה הודעות של מעריצים ולקשקש עם חבריה. לצערה הרב, בין כל ההודעות שחיכו לה בתיבה, היתה גם אחת, מפרופיל בשם סוכנות הכישרונות "מילק".

בהודעה, שנכתבה באותיות לועזיות, נכתב: "בבקשה לא ללכלך עלי, זונת השקות... לאב יו, טום קשתי". כשגרינר ניסתה להבין במי מדובר, נכתב לה, "תשאלי את טום". גרינר אכן התקשרה לקשתי ושאלה אותו במה מדובר. לאחר מכן שלחה לפרופיל של מילק הודעה נוספת, פחות רגועה, "טום אמר שאתה אדם חולה, משוגע". מילק ענה בתגובה, "טום יודע לספר לי כל מה שאמרת. מי היו טום ונטלי דדון בלעדי מילק?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרינר כצפוי, לא נשארה חייבת ושחררה הודעה מפוצצת מטעם עצמה: "אתה חולה, מי דיבר עליך? מי בכלל זוכר אותך? מי ידע שאתה מיצג את טום? על מה לעזאזל אתה מדבר? ולשלוח לי הודעות שהגיעו כאילו מטום? אתה כנראה ממש משועמם. אין לך אף אחד לעבוד ולהתעסק אתו. חחה. תודה לאל ששמעתי למה שאנשים אמרו לי עליך, כרגע הוכחת שהם צדקו. חג שמח מר רוקח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

- ליהיא, מה הסיפור?
"מדובר באדם בשם קובי רוקח, סוכן שנפגשתי איתו לפני כמה חודשים ובסוף לא חתמתי איתו. בפגישה הוא אמר לי שאני לא אעז להפסיק ללכת להשקות ועכשיו הוא קורא לי זונת השקות?!".

- אז למה הוא נזכר בך פתאום?
"שכחתי מזה כבר ופתאום הוא שולח לי את ההודעה הזו".

- למה?
"אני לא יודעת, הוא משוגע, חולה נפש! מי ידע בכלל שהוא מיצג את טום קשתי? למי אכפת?".

- דיברת עם טום? למה הוא חתם בשמו?
"טום אומר שהוא חולה נפש, משוגע".

- טום, מה יש לך להגיד על זה?
"את התגובה לדברים האלו אתם צריכים לבקש מאלה שמתחזים לטום קשתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

- קובי, למה כל כך עוין?
"ליהיא גרינר מסתובבת לאחרונה עם טום קשתי, היא פנתה אלי שאני אייצג אותה ולא רציתי, אז היא מלכלכת עלי ואומרת לטום שהוא צריך לעשות את קסטרו והוניגמן ושהסוכן שלו לא שווה שום דבר. כתבתי לה בסך הכל אל תלכלכי עלי, לא עשיתי לך שום דבר רע, ושתמשיך להיות זונת השקות. שתמשיך לחיות בעולם ההשקות והבולשיט כי בעוד 15 דקות זה יגמר".

- מילים קשות
"יש לו חוזה איתי, למה היא אומרת לו לך תעשה את קסטרו? הוא תמים ובאמת חושב שקסטרו עומדים בתור לקחת אותו. יש קמפיין גדול של פיקס, אבל הוא לא יכול לעשות אותו, הגוף שלו מידלדל, הוא לא עובד על הגוף שלו. למרות זאת אני מנסה לדחוף אותו לכל קמפיין אפשרי".

- אז מה אתה אומר בעצם?
"אין לה כלום ביד, היא לא שחקנית, היא זונת השקות".

- לא יפה
"לא אמרתי שהיא זונה, שהיא שרמוטה שמזדיינת לפני כל המדינה, היא זונת השקות שתגיע לכל אירוע, גם הכי עלוב. מי היו טום קשתי ונטלי דדון לפני? מי הכניס את טום למירוץ? מי בנה את נטלי דדון? הם מסתובבים יחד וסתם שופכים את דמי".

- אז אתה הקורבן, בעצם?
"אני יכול לתבוע אותה תביעת דיבה. לא עשיתי לה שום דבר רע".

וואלה! סלבס גם היתה בעבר זונת השקות, עד שעלו עליה שהיא מתפלחת לכל האירועים.

מה דעתכם על הריב הזה ומה אתם הייתם עושים במקום ליהיא?
בואו לדבר על זה בפייסבוק.


ליהיא גרינר ממשיכה לשמור על הגזרה ופוצחת בדיאטה

ליהיא גרינר עדיין מסוכסכת עם עתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully