וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סמית' מגלח את הראש

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

21.12.2011 / 11:15

משהו ממש רע עובר על וויל סמית' בשבועות האחרונים, מהבגידה לכאורה של אשתו, לשמועות על גירושים ועכשיו קרחת מהסיוטים. וואלה! סלבס ברייק דאון

וויל סמית' ממשיך ללכת ולהשתגע. לאחר דיווחים על פרידה מאשתו הנואפת, ג'דה פינקט, אשר בגדה לכאורה בנסיך המדליק עם האקס של ג'ניפר לופז, מארק אנתוני, וויל עושה אייל גולן ונותן דרור למכונת הגילוח של הספר שלו.

לא ממש ברור מה עבר על הכוכב ההוליוודי, אך מקורבים מלרלרים באתרי רכילות אמריקאים, שהתקף זעם ביזארי תקף את המולטי טאלנט וגם לו לעשות בריטני ספירס ולגלח את האפרו המפורסם שלו. ההחלטה הזויה לגלח את הפריזורה הסבוכה שצמחה לו על הראש, הגיעה בזמן שסמית שהה במיאמי. רגע אחרי שנפטר מהתלתלים שלו, יצא לרחוב, הצטלם עם מעריצים ונראה דיי מרוצה מעצמו. ג'דה אגב, לא נראתה בסביבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב קעקוע עיניים בעורף. צילום מסך מתוך אתר TMZ/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שהספיק לשכוח, צהובון ה"סטאר" האמריקאי דיווח שהזוג עתיד להתגרש ועכשיו, אחרי שהגיעו להסכמה לגבי חלוקת הרכוש המשותף הנאמד במאות מיליונים פלאס אחוזות מפוארות ברחבי ארה"ב, הם נלחמים על ההכנסות העתידיות של שני הילדים המושלמים שלהם, ווילו וג'יידן. עוד דיווח המגזין כי ההחלטה להתגרש נולדה רגע אחרי שסמית' תפס את אשתו מבלה עם מארק אנתוני בין הסדינים. אופסי.

וואלה! סלבס ניסתה לעשות קרחת, אבל אז היא נראתה כמו מינימי. בעע.

וויל סמית' מפרגן לבנו ב"קראטה קיד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully