וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי: "הפכתי לצמחונית וטוב לי"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

20.12.2011 / 11:19

אורנה בנאי הגיעה להשקת התערוכה נגד המתת אפרוחים בה היא לקחה חלק וסיפרה לקהל שהיא כבר שנה וחצי צמחונית וטוב לה עם זה. וואלה! סלבס סטייק טופו רר

אורנה בנאי הגיעה אמש (ב') למתחם קסטיאל בדרום תל אביב, על מנת להשיק את תערוכת הצילומים, "תשליכוהו", בה היא לקחה חלק לצד מפורסמות רבות כמו: ירדנה ארזי שהבריזה עקב הופעות בחו"ל, מיקי חיימוביץ, שלי גפני, עלמה זק, קרן מור, זהבה בן ועוד. התערוכה, היא צעד מחאתי שיזם דן דברת בשיתוף עם עמותת "תנו לחיות לחיות", היוצאת נגד המתת אפרוחים ממין זכר במדגרות.

אורנה בנאי. ניר פקין
צמחונית וטוב לה. אורנה/ניר פקין

בנאי, שעלתה לנאום, סיפרה כי היא נורא רגישה לכל דבר הקשור בפגיעה בבעלי חיים וכשביקשו ממנה להצטלם היא ביקשה שלא לצלם אותה עם אפרוחים מתים כי היא לא תהיה מסוגלת לעמוד בזה. אי לכך הביאו לבנאי אפרוחים חיים שיהיה לה יותר קל להצטלם. בסוף הנאום, סיפרה השחקנית כי לפני שנה וחצי היא סוף סוף הצליחה לעשות שינוי ולהפוך לצמחונית והוסיפה כי היא מרגישה הרבה יותר טוב מאז שהפסיקה לטחון סטייקים.

עוד הגיעו לצפות בצילומים של עצמם ושל אחרים: זהבה בן, מיקי חיימוביץ, שלי גפני, הילה נחשון והחבר, יעל ארד, גל אוחובסקי, רוני דואני ועמיר גולדברג.

כנסו וצפו במפורסמות מצטלמות לתערוכה

יעל ארד, מיקי חיימוביץ. ניר פקין
הכי אפרוחות חמודות. יעל ומיקי/ניר פקין
זהבה בן. ניר פקין
תגידי כן לציפור. זהבה/ניר פקין
שלי גפני. ניר פקין
זה לא אפרוח, זה ברבור. שלי/ניר פקין
רוני דואני. ניר פקין
אפרוחון קטן. רוני/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully