וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני סוף העולם נציץ לדנה בתחתונים

וואלה! סלבס

28.12.2011 / 20:54

החזאים טוענים ש-2012 היא השנה בה ייכחד העולם. נו שוין. אז וואלה! סלבס החליטה שיש כמה דברים שהיא חייבת להספיק לפני שהיא נעלמת לכם מהנוף. קבלו את המצעד האחרון לשנה. או בכלל

האם אנחנו עומדים בפני השנה האחרונה לקיומו של כדור הארץ? על פי נבואת בני המאיה, סוף העולם יגיע בשנת 2012. ליתר דיוק בתאריך ה-21 בדצמבר 2012 בשעה 11:11, גם הסינים הקדמונים והנביא נוסטרדמוס כתבו על קץ האנושות בשנת 2012. בין אם זה יקרה ובין אם לא, לא כדאי להיתפס לא מוכנים ולכן וואלה! מציגה פרוייקט מיוחד: 2012 – סוף העולם מגיע!

אז וואלה! סלבס החליטה שיש כמה דברים שהיא חייבת להספיק לפני שהיא נעלמת לכם מהנוף. קבלו את המצעד האחרון לשנה. או בכלל...

לעשות מסיבת פיג'מות עם בר רפאלי עומר אדם ונעמי קמפבל

תודו שאם כבר אתם מטריחים את עצמכם למסיבת פיג'מות, אז כדאי שהיא לפחות תהיה סופר דופר שווה. שתי כוסיות, אחת שחומה אחת בלונדינית, כל אחד והטעם שלו. אבל גולת הכותרת תמיד תהיה זמר מזרחי, בשם האפליה המתקנת, וגם אחד שסתם יעשה שמח. נראה אתכם לא עושים אטנדינג.

לשבת עם ליהיא גרינר ועתי שולברג בחדר אחד

ליהיא גרינר ועתי שולברג סגורים בחדר אחד, התסריט די ידוע מראש ועדיין, לראות את הבחורה עם הפה הכי גדול בתעשייה והבחור הכי עדין ורכרוכי, יושבים בחדר אחד כשכל נושא הפרידה מרחף מעל ראשיהם. תסמכו על וואלה! סלבס, יהיה מעניין. פלאס כמה קללות, צעקות ואם גרינר ממש תרצה יותר מחמש דקות על המסך, אז גם מכות. אה כן, רוצים אקשן? תזרקו לקלחת גם מקלחון.

לעזור למארינה מקסימיליאן בלומין לבחור בגדים

מארינה מקסימיליאן בלומין היא אולי אחת הבחורות היחידות שוואלה! סלבס באמת אוהבת ומעריכה. הבחורה מתוקה כסוכרזית, מוכשרת בטירוף ופשוט אחת שבא לצבוט אותה. כל זה עד שנתקלים בבחירות הלבוש המבהילות שלה. אוי האימה. נראה כאילו הבלומין עושה הכל בשביל לגרום לכולם לצחוק עליה ועל המלבושים שלה. אז כפרה עלייך, תני לוואלה! סלבס לסדר לך את הארון. רק פעם אחת. אחרי זה, גם את לא תצליחי לעשות טעויות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לגזור לצביקה פיק את השיער

צביקה פיק הוא ללא ספק אחד הכשרונות הגדולים שידעה מדינת ישראל, עם להיטים שכולם מכירים וגם כמה הצלחות באירוויזיון. הפיק אמנם יודע את העבודה בכל מה שקשור לקלידים ומיקרופון, אך ברגע שזה נוגע ללוק החיצוני שלו, שם קיימת בעייתיות. בלשון המעטה. אז נכון, לנצנצים ולפרנזים כבר התרגלנו, אבל היי, מה נסגר עם השיער? וואלה! סלבס מוכנה לממן ביקור אצל הספר והעיקר שזה יגמר בקוצים מרוחים בג'ל. הכי סקסי.

לבלות לילה עם ציון ברוך

וואלה! סלבס לרוב לא נוטה להאמין לשמועות, אבל אחרי שכמה מחברותיה הטובות סיפרו לה על האגדה האורבנית שמסתובבת לציון ברוך בין הרגליים, לא נותר לה אלא לייחל ללילה אחד איתו ועם הסופריצה שלו. אם גם אתם תוהים במה מדובר, וואלה! סלבס מצטטת חברות: "החיים אחרי לילה עם הברוך מקבלים פרופורציות אחרות". עם הדגש על הפרופורציות כמובן.

לראות צילום רנטגן של דנה אינטרנשיונל

נראה כי הסוד הכי שמור במדינה, חוץ מהכור האטומי, הוא מה באמת עשתה דנה אינטרנשיונל עם איבר המין שלה. האינטרנשיונל, שמיום פרסומה נהנית ממשחק בראשם של המעריצים, תוך שהיא שומרת על איפול הנושא, לא חשפה עד היום מה באמת קרה שם על שולחן הניתוחים. וואלה! סלבס רק תציין שהיא אוהבת את הדיווה הבינלאומית שלה עם או בלי. הכי שיק זה ללכת עם ולהרגיש בלי.

לראות תמונה של יונית לוי בשמלת כלה

ועכשיו לאובססיה הכי קשה של וואלה! סלבס: יונית לוי. נכון, היינו בטוחים שאנחנו יודעים הכל ושאם נרים מסוק לשמיים אז בטח נהיה היחידים עם תמונות של הזוג המאושר מתחת לחופה. אז זהו, שלא. וואלה! סלבס פונה ללב הרחב (שקרן מי שאומר שהוא עשוי מקרח!) של יונית לוי ומבקשת ממנה, רגע לפני שסוף העולם מגיע, רק תמונה אחת שלך בשמלת כלה! אחת! נכון, ראינו תמונה של השמלה, אבל אחת שלך לובשת את השמלה תעשה לכולם ממש שמח בלב. תודה מראש ושנה אזרחית נהדרת. אחותך לבייביליס וואלה! סלבס.

יש כמה דברים שלא אכפת לנו שיושמדו עם סוף העולם

בכלל, כבר היינו בסרט של סוף העולם

סוף העולם ב-2012: פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully