וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רון ודנה ספקטור עושות סולחה

וואלה! סלבס

20.12.2011 / 0:03

חודשיים אחרי שדנה רון ודנה ספקטור התכסחו על גבי האינטרנט, החליטו השתיים לעשות שולם לעולם יצאו לשופינג. וואלה! סלבס דנה למה?

הכל התחיל ביום שחרורו של גלעד שליט, לפני כחודשיים, אז כתבה לה דנה ספקטור בחשבון הטוויטר שלה סטטוס שהוציא את דנה רון מהכלים: "האנשים המתגודדים במפגיע במצפה הילה הם בעצם אנסי ביחדנס. ממש כמו ההוא שמתיישב מ?מ מהשמיכה שלך בים, למרות שהחוף ריק. בכח נהיה עם ישראל חי, בכח". רון לא נשארה חייבת והשיבה יממה לאחר מכן: "זהו עד פה, איזו אכזבה. ציטוט בטוויטר לא נותן לי להמשיך הלאה... דווקא אתמול הציניות אינה במקומה... הציוץ שלה פגע בי בבטן הרכה... מודה שנעלבתי גם באופן אישי... מה זה אומר שבאמת ובתמים הרגשתי אתמול שאנו עם ישראל מאוחד? פאתטית? עלובה? מתלהבת?... אני מקבלת בחילה, כי המשפט הזה הגעיל לי את הנשמה, כי זה פשוט מגעיל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז את בעצם מצטערת על מה שאמרת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז אותה התכסחות אינטרנטית שתי הדיוות לא נצפו כשהן מתקשרות אחת עם השנייה. עד שדנה רון הלומת הקרב עם פרידה הכט, החליטה שאי אפשר להמשיך ככה והזמינה את ספקטור לדייט נשי של סולחה. השתיים נפגשו ללאנץ' ב"ספגטים" וקינחו בשופינג בכיכר המדינה, שם רכשו נעליים. ככה זה, אין שפת סולחה טובה יותר משפת השופינג.

וואלה! סלבס עושה סולחה רק אם מי שמתחנף ומגיש לה פחמימות ריקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תראי, מצטערת זו מילה גדולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיק הזה דומה לי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully