וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי דודאי חסכנית

וואלה! סלבס | צילום: יחצנים

19.12.2011 / 0:00

אתי דודאי הוזמנה לאירוע של משקפי ראייה. במקום לחייך ולקחת את המתנה, היא הביאה מספר זוגות של משקפיים ישנים וביקשה שיחליפו לה. המחיר: 12 אלף שקל כולל עדשות. וואלה! סלבס חוסכת

כמו סלבריטאים אחרים, גם אתי דודאי הוזמנה לאירוע השקה של מותג המשקפיים היוקרתי "טאו", שנערך באופטיקה "ורובל אופטיק בוטיק". אך בניגוד לכוכבים האחרים שהפתיעו באיוונט, דודאי הגיעה כדי ליהנות ולהתלונן. מתברר שלפני מספר שנים המעושרת רכשה מספר זוגות משקפיים של המותג, שהתבררו מאוחר יותר כלא נוחות. כאשר הוזמנה לאירוע, חשבה כי מדובר בהזדמנות פז לבצע החלפה בסטייל של VIP.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסונוורת? דודאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעושרת הגיעה לחנות, חייכה לה, הצטלמה מעט ואז ניגשה לקופה, שלפה מהתיק שלושה זוגות של משקפי ראייה בני מספר שנים, וביקשה שיוחלפו. האחראים ההמומים העדיפו לשמור על יחסים טובים עם הלקוחה תפוחת הארנק, והחליפו לה את הזוגות הישנים לחדשים. סך הכל, עניין של 12 אלף שקלים כולל עדשות, עליהן ככל הנראה תתבקש לשלם סכום סמלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחורף הזה תלבשי לבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים למעושרת מספרים כי לפני ארבע שנים,רכשה הדודאי ארבעה זוגות משקפיים של המותג, אך לאחר שהגיעה לביתה גילתה שהם לא ממש נוחים לה. כאשר ביקשה להחליף, הודיעו לה שזה בלתי אפשרי והיא וויתרה על הרעיון ואפסנה את המשקפיים בארון. לפני שבוע, כאשר פנו אליה אנשי המותג, וביקשו שתגיע לאירוע שלהם, נזכרה דודאי בסיפור והתעניינה אם בתור מי שבאה לעשות להם שירות, מגיע לה שיחליפו לה את המשקפיים. הם נענו בחיוב. "בפועל, במקום לקבל זוג משקפיים אחד, כמו כל המבקרים בחנות, היא קיבלה שני זוגות, במקום הארבע שהחזירה", מספרת חברתה של דודאי, "בעבר היא השאירה שם 20 אלף שקלים על משקפיים ועדשות ויצאה מופסדת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם את אלו באת להחליף?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתי, אז ככה הופכים למעושרים?
"אני שמחה שסוף סוף אחרי כל הזמן הזה הם לוקחים אחריות ופועלים כפי שהיו צריכים לעשות מלכתחילה. קניתי אצלם 4 מסגרות שכל השנים האלו עמדו אצלי כאבן שאין לה הופכין. כל לקוח / צרכן רוצה וצריך לקבל תמורה הוגנת לכספו".

וואלה! סלבס מגיעה לאירועים רק כשמבטיחים לה שיש בר פתוח, שקית מתנות ולפחות מעושרת אחת שתיקח אותה הביתה.

אז מה הסיפור של טלי סיני ריקליס?

במסיבת יום ההולדת של דפנה שחר הייתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully