וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאה שנירר אנטי דראג קווינס?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

18.12.2011 / 12:57

ב"פנאי פלוס" החליטו לתת ללאה שנירר את שער הסילבסטר המכובד, אך המעושרת החליטה שהיא לא מעוניינת לחלוק אותו עם עוד ארבע מלכות דראג. וואלה! סלבס דראג סטור

שער הסילבסטר של מגזין "פנאי פלוס" מוקדש מדי שנה להפקת ענק ולכוכב על-חלל אחר. השנה היתה זו לאה שנירר, ה"מעושרת" שהכי פאן לה, שהוזמנה להצטלם לשער הגיליון החגיגי. לצידה של שנירר לוהקו עוד ארבע מלכות דראג מפורסמות (חבורת "פאות קדושות"), שאמורות היו לגלם את שאר ה"מעושרות" או להתחפש כולן לגרסאות שונות של לאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרות הכל מאחלות ללאה חיים יפים. פאות קדושות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנירר, ששמעה על המחווה, פחות התלהבה והודיעה שהיא לא בעניין. מקורות מאחורי הקלעים דיווחו לוואלה! סלבס שלאה לא מעוניינת לחלוק את השער עם שאר הבנות, כי היא במעמד שמאפשר לה להחזיק שער לבד. מצד שני, יודעי דבר ריכלו שזו אמא של שנירר שבכלל הטילה וטו. חודש אחרי שידור כתבה של גיא פינס, שם השתתפו המעושרות במסיבת גייז, נדהמה אמה של שנירר לגלות שמלכת דראג מחבקת את בתה ואומרת לה שהיא נראית כמו מלכת דראג בעצמה. מאמא שנירר נעלבה בשם הבת שלה, והודיעה שהצילומים לא יתקיימו אם הדראגיסטיות בתמונה.

מעושרות. מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", צילום מסך
למי קראת דראגיסט? לאה מקבלת מחמאה/צילום מסך, מתוך "ערב טוב עם גיא פינס"

יודעי דבר בערוץ 10 מסרו ששנירר אכן מכבדת את אמה, והשיקול אם להצטלם אם הבנות אכן הושפע מרגשותיה של האם, אך יחד עם זאת, האופציה להצטלם עם מלכות הדראג היתה אחת מהרבה רפרנסים שנשלחו על ידי המגזין.

לאה, לא נאה לך דראגיסטיות?
"אכן זה היה אחד הכיוונים שנבחנו לצילומי השער. בהחלטה משותפת בחרנו בקונספט אחר ומפתיע. צר לי במידה והפאות הקדושות לקחו את הדברים באופן אחר. אני מאוד מאוד אוהבת אותן ומאחלת לכולנו חג שמח".

ממערכת "פנאי פלוס" נמסר בתגובה – "התדיינו עם לאה שנירר לגבי מספר רפרנסים לצילום השער, אחד הרעיונות היה צילום עם "פאות קדושות" המופלאות, בסופו של דבר נבחר קונספט אחר ולא פחות מפתיע".

להקת הבידור "פאות קדושות": "אנחנו רוצות למסות ללאה שנירר רק בריאות והמשך חיים יפים".

וואלה! סלבס לא צריכה להתחפש בשביל להעלות מופע דראג, היא נולדה מוגזמת.


מה קרה כשלאה שנירר ודפנה שחר יצאו לשופינג?

לאה וניקול ראידמן תורמות

מעושרות. מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", צילום מסך
מצא את ההבדלים. לאה וקיי לונג/צילום מסך, מתוך "ערב טוב עם גיא פינס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully