וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי לוקח חופש מהצילומים של "נישואים פלוס"

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

18.12.2011 / 0:09

לליאור אשכנזי יש רזומה ארוך מאחוריו, אבל צילומי הגרסה הישראלית של "נישואים פלוס", הצליחו להתיש אותו לחלוטין מה שגרם לו לקחת חופשה ולעכב את ההפקה כולה. וואלה! סלבס דיווה

ליאור אשכנזי בילה על עשרות סטים של סרטים וסדרות ומעולם לא ביקש יחס מיוחד של דיווה. אממה, בחודשים האחרונים משהו השתנה. מקורות מסט הצילומים לגרסה הישראלית של "נשואים פלוס", דיווחו לוואלה! סלבס שהכוכב ביקש מסוכנו לארגן לו מספר ימי חופש, ככה סתם באמצע הצילומים. התוצאה: הצילומים הופסקו לשלושה ימים וההפקה כולה נדחתה.

ליאור אשכנזי. אביב חופי
חייב לנוח. אשכנזי/אביב חופי

אשכנזי, אולי אחד השחקנים הכי מוערכים בארץ, כיכב לאחרונה בסרטו עטור השבחים של יוסף סידר, "הערת שוליים", ובנוסף לפרסים והמחמאות הרבות שאסף בחודשים האחרונים, הכיר גם את אשתו לעתיד, מאיה אמסלם, אשר בבעלותה חברת הפצה שתיווכה בין הפקת הסרט ל"סוני" העולמית. אשכנזי הציע לאמסלם נישואים לאחרונה והשניים מתוכננים לעמוד מתחת לחופה בקרוב.

בועז בן ציון, סוכנו של אשכנזי מסר: "מכיוון שליאור מתחתן ובכל זאת צריך כמה ימים בשביל הסידורים והתתרצצויות ביקשנו הפסקה של כמה ימים בצילומים ובשבוע הבא הוא יהיה בחופש יחד עם דורית בר אור שמשחקת לצדו".

וואלה! סלבס לוקחת חופש של שבוע אחרי כל אייטם.

ליאור אשכנזי והארוסה חוגגים.

ליאור אשכנזי זוכה בפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully