וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי מור רוצה להישאר גברת קוצ'ר

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

15.12.2011 / 0:00

דמי מור לא מבינה על מה כל המהומה, ולמה כולם מתפלאים שלמרות הגירושים שלה מאשטון קוצ'ר, היא לא מחליפה את השם שלה בטוויטר ונשארת "מיס קוצ'ר". וואלה! סלבס גברת מיס עולם

רק לפני מספר שבועות דמי מור ובעלה הנואף, אשטון קוצ'ר, הודיעו לעולם שהם מפרקים את החבילה, לאחר שקוצ'ר בילה לילה של שיכרון חושים עם איזו בימבו מחומצנת במסיבה מפוקפקת.

תחילה ניסו דמי ואשטון לשדר עסקים כרגיל, אחר כך דווח על פרידה, ולבסוף, לאחר שכל פרטי הפרשה נחשפו, הודיעו השניים על גירושים מטונפים במיוחד. כל זה כנראה לא ממש הפריע לדמי מור לשמור על השם שמלווה אותה בחשבון הטוויטר שלה כבר כמה שנים – "גברת קוצ'ר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך של חשבון הטוויטר של מור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שלאחר פרסום דבר הגירושים, פנו למור מעריצים רבים וביקשו ממנה לשנות את השם, אבל זו נשארה בשלה והתעקשה לשמור על הכינוי הלא רלוונטי. אתמול (ד') החליטה המור שהיא כבר לא יכולה לשתוק וציייצה לעולם את דעתה על העניין: "שינוי השם בחשבון הטוויטר, לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלי עכשיו. מצטערת אם זה מטריד כל כך הרבה מכם. אני אמורה להפסיק לצייץ עד שאחליף את השם? זה באמת משנה?".

וואלה! סלבס תמיד שומרת על שם הנישואים שלה גם אחרי שהתגרשה. בתעודת הזהות שלה כתוב: וואלה! פיט-ריקליס-קרוז-דנקר-בונני-ביבר-ביטר סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully