וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עבד על נלה גולדברג?

יוני פרוים

14.12.2011 / 11:15

פליטי ריאליטי רבים, ביניהם נלה גולדברג, נקראו לאודישן לפרסומת חדשה למים מינראליים. אז הם גילו שהמים מטונפים והפרסומת היא בכלל נגד זיהום מי תהום. וואלה! סלבס עכורה

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

נלה גולדברג נקראה, יחד עם עוד מספר פליטי ריאליטי, ביניהם: ארז דה דרזנר ("האח הגדול") ליטל סמדג'ה ("היפה והחנון"), רוקסן פלדמן ("היפה והחנון"), לירון שטראוס ("הישרדות") ועוד על מנת להשתתף בפרסומת חדשה למים מינראליים. כל המפורסמים הגיעו מוכנים ומזומנים ולא ממש ידעו כי מדובר במתיחה שנועדה לקדם קמפיין חדש של עמותת גרינפיס. בקבוקי המים החדשים שחולקו להם מולאו במים מטונפים והמתמודדים נאלצו לשתות את המים ועוד לחייך.

לאחר האודישן, גולדברג התמרמרה לוואלה! סלבס, "זה נראה כמו מים מזוהמים" והוסיפה, "נראה לי שהם רקחו משקה עם מלח, מיונז, קטשופ וביצים עלומות". גם סמדג'ה נגעלה במיוחד והתמרמרה בכל הכוח, "מישהו הכניס את כל התבלינים שקיימים, זה משריש ריח, אני לא יודעת איך אנשים לקחו שלוק מכל הלב". לירון שטראוס התפעל מארז דה דרזנר, ששתה מהבקבוק ועוד הצליח לא לפלוט הכל החוצה, כמו נלה ונשמע כשהוא אומר "ארז יותר קשוח ממני, אני אמנם הייתי בהישרדות, אבל הוא היה באח הגדול, זה יותר קשה".

בהמשך נשאלו הנבחנים גם על היחס שלהם לאיכות הסביבה. ליטל סמדג'ה הודיעה שהיא משתדלת לא לזרוק דברים ברחוב, "חוץ מגרעינים ופירות, שזה מותר על פי ההלכה". מצד שני, נלה הודתה שהיא לא מתיימרת להיות חסידה של איכות הסביבה, אבל היא לפחות לא קונה פרוות. ליטל הודיעה שגם אותה חיה מתה על הכתף זה דוחה וכולם הסכימו שבר רפאלי לא היתה צריכה להצטלם על הפרווה המפורסמת בווג.

לקינוח, סמדג'ה פינקה את כולם בטיפ חשוב לחיים: "אל תחשבו רק על עצמכם, תחשבו גם על המחר, כל השלכה של מעשה תניב תוצאות מגעילות". היא חייבת לכתוב ספר זאתי.

וואלה! סלבס שותה את מי המקלחת שלה כדי לחסוך בתרופות משלשלות. כזו היא, מתחשבת.

הג'וב החדש של ליטל סמדג'ה

והיא גם עוזבת את באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully