וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הרע של מארינה מקסימיליאן בלומין

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.12.2011 / 10:23

מארינה מקסימיליאן בסך הכל רצתה לעבור בשלום את יום ההקרנה של הסדרה בה היא מככבת. אבל אז היא הפילה את הנייד לאסלה ובערב התחבאה מצלמים על הגג 40 דקות. וואלה! סלבס חתולה שחורה

מרקורי ככל הנראה בנסיגה, כי אתמול (א') היה יום ממש גרוע עבור מארינה מקסימיליאן בלומין. מי שרגילה לסנוור את הסובבים עם חיוך מיליון הדולר שלה, מצאה את עצמה פותחת את הבוקר עם קרייסס שיכול להטריף גם את הרגוע באדם. בעת ביקור בשירותים, הצליחה המארינה להפיל את הטלפון הנייד שלה לתוך האסלה ולהוציא אותו משימוש כליל.

מארינה מקסימיליאן בלומין. אביב חופי
אל תתקשרו אליה. מארינה/אביב חופי

מאוחר יותר, כאשר הגיעה להקרנת הדרמה החדשה של HOT, "יחפים" בה היא מככבת, החליטה הבלומין שהיא לא מוכנה להצטלם לשום מקום. למה? ככה. הזמרת/שחקנית שבדרך כלל מנהלת רומן פלרטטני עם כל עדשה באזור, הסתתרה על גג "מרכז עינב" שבגן העיר, שם נערכה ההקרנה וסירבה לצאת. היא נעמדה באיזו פינה נסתרת ולא תקשרה עם הסובבים עד אשר אחרון הצלמים יעזוב את המקום. נראה שכחה למה נועדו פרמיירות.

טלי שרון. אביב חופי
מאה שערים זה כאן? ורד/אביב חופי

אנשי הפקת האירוע לא יכלו ליצור איתה קשר היות והנייד של הבלומין עדיין צף באסלה. וזו מצאה את עצמה בוהה בעלטה לא פחות מ-40 דקות. כאשר הבינה שאף צלם לא ילך בלי תמונה שלה, הסכימה להיכנס לאיוונט ולחייך בסמליות אל הפלאשים.

אוהד קנולר. אביב חופי
מי צריך דייט כשיש את ראש העיר?/אביב חופי

עוד הגיעו ונכנסו בלי לעשות בעיות : עפר שכטר, שכרגיל השתולל, יחזקאל לזרוב, שהגיע לבדו ולאחר מכן קיבל חיזוק מצד דנה מודן, שכרגיל רתחה מזעם וביקשה מהצלמים לעזוב אותה לנפשה, הגרוש הטרי אוהד קנולר, שבמקום דייט הגיע עם ראש עירית דימונה, קרן ברגר ו-ורד פלדמן שלא נפרדו לרגע, מוקי שסיפר שהוא עדיין לא יודע ממה הוא מתרגש יותר, מהסדרה או מהבן השלישי שאוטוטו נולד לו ועוד.

וואלה! סלבס מסתובבת יחפה רק כשהיא רוצה לעשות שחור לפדיקוריסטית שלה.

מארינה מקסימיליאן מדהימה על סט "תמרות עשן"

רוצים לראות את המופע המשותף של מארינה וגיל שוחט?

שכטר ומוקי. אביב חופי
רואים כפול? מוקי ועפר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully