וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוף הלוהט של אלי פפושדו

וואלה! סלבס

10.12.2011 / 11:29

אלי פפושדו רק נראה לכם איש עסקים חובב צעירות, מתברר שסוד הקסם שלו לא מסתתר רק בארנק, אלא גם טמון בגוף הלוהט שהוא מחביא מתחת לחליפות. וואלה! סלבס אבא סוכר

וואלה! סלבס תהתה לא פעם, לא פעמיים וגם לא שלוש, מה יש בו, באיש העסקים אלי פפושדו, שמושך אליו כמו מגנט בחורות צעירות, שלא לומר דוגמניות מסוקסות. עכשיו הסוד נחשף.

הציניים שביניכם ודאי ינחרו בבוז ויטענו כי מדובר בארנת התפוח של הפפו, אבל לפי הספר החדש של איש העסקים, יש עוד סיבות. פפושדו, שברזומה שלו בחורות לוהטות כמו סיגל גרוס, אורלי באומן, רונית יודקביץ ונטלי עטיה, הוציא לאחרונה ספר פרי עטו, הנושא את השם "לעצור את הזמן", בו הוא מסביר לאומה כולה, כיצד הוא שומר על גופו המסוקס גם בגיל 70 פלאס (פלאס) ולצורך ההמחשה הוא אף צירף תמונות שיגרמו לבני גילו לחוש קנאה קלה ורצון עז להזדכות על נפשותיהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סתם זרקתי על עצמי פצצה ויצאתי. אלי באימון שגרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספר, שהגיע לאחר שהפפושדו התעורר יום אחד והבין שהגוף שלו דורש שיפוצים, הוא למעשה אוסף עצות עשיר ומגוון לחיים בריאים ונכונים, כפי שמנהל איש העסקים העשיר.

אם אתם ממש מוכרחים לקרוא את הפנינים של פפושדו ולרייר קצת על התמונות שלו, תוכלו למצוא את הספר בסניפי "פרש קיטצ'ן", שהחליטו לאמץ אליהם את איש העסקים וספרו. בינתיים, תהנו מהתמונות. או שלא.

וואלה! סלבס הוציאה פעם ספר איך לחיות נכון עם חפיסת שוקולד, מלבורו לייט ומיכל גלידה. פרס ספיר כבר בדרך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תניחו את הבורקס וצאו להתאמן עם המיליארדר החתיך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully