וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הזכויות של וואלה! סלבס

וואלה! סלבס

10.12.2011 / 11:36

הזכות לפרסם תמונות מביכות

אז נכון שזה לא תמיד נעים כשמצלמים אותך עם הטחינה נוזלת או עם הקיסם בין השיניים, אבל היי, לא לזה התכוונו כשאמרו שלפעמים צריך לשלם את מחיר התהילה?

הזכות לפשפש בחייהם האישיים של המפורסמים

לא באמת חשבתם שאתם יכולים להיות מפורסמים, לצאת מהארון, להתחיל זוגיות או לחילופין להיפרד מבן/בת הזוג ולא לקבל על זה אייטם, נכון? תשאלו את הראל סקעת

הזכות לשמור על סקסיות

שלא תגידו שוואלה! סלבס לא דואגת גם לאינטרסים שלכם. כל המאמצים נעשים על מנת להביא לכם את התמונות הכי סקסיות, הכי ג'וסיות והכי פרובוקטיביות. סתם, בשביל שלא תתלוננו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הזכות להתבטל מדי פעם

גם וואלה! סלבס מתעייפת מדי פעם ובמקום לרדוף אחרי סקופים בלעדיים, היא פשוט פונה לטוויטים של המפורסמים. לא תאמינו כמה סיפורים לוהטים יש שם. לא לנסות בבית.

הזכות להתלכלך על סלבס בניכר

אין מה לעשות, הביצה שלנו לא תמיד רועשת, לפחות לא כמו אצל האחים הגויים שלנו. אז מדי פעם (נגיד, פעם ביום?), וואלה! סלבס טורחת לשבת עם מילון אנגלי עברי, מתרגמת בקושי רב את הכתוב ומביאה לכם את המתרחש מעבר לים. הכיף הגדול: הם לא מתקשרים להתלונן שממש משפילים אותם.

הזכות ללוות את הסלבס ברגעים הקשים

אם חשבתם שוואלה! סלבס תפתח מצפון ברגעים הקשים, טעיתם. דווקא אז, היא נעמדת על שתי רגליה האחוריות, נלחמת על כל עדכון או תמונה ובסוף גם מתרפקת מהנאה. וכן, גם אתם נהנים מזה. תודו.

הזכות להיות אורחים באירועים, גם ללא הזמנה

יבוא יום ו- וואלה! סלבס תסלח ליונית לוי על כך שטרחה והרימה מסוק לאוויר בשביל לתפוס פריים מהחתונה, אבל ללא הצלחה. בפעם הבאה (בברית של הילד), היא תהיה חכמה יותר. ולא, זה לא ימנע ממנה להמשיך לנסות להתפלח לאירועים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully