וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלק בולדווין נזרק מטיסה

שירות וואלה! סלבס | צילום: רויטרס

8.12.2011 / 0:05

אלק בולדווין, כוכב "30 רוק", נבעט מטיסה של אמריקן איירליינס לאחר שלא הסכים להיפרד ממשחק אידיוטי בטלפון הנייד שלו רגע לפני המראה. וואלה! סלבס אנגרי בירדס

אלק בולדווין, המוכר יותר בתור האח המוצלח בבית משפחת בולדווין וכוכב "רוק 30", ניסה לעלות ביום שלישי השבוע על טיסה של "אמריקן איירליינס", מלוס אנג'לס לניו יורק. הבעיות החלו כאשר הנוסעים התבקשו, רגע לפני ההמראה, לכבות את כל המכשירים האלקטרוניים שברשותם.

הבולדווין המשועמם היה כל כך שקוע במשחק המילים בטלפון הנייד שלו, עד שהתעלם מהבקשה והמשיך בשלו. הדיילים שלא ממש התרשמו ממעמדו של הכוכב, ביקשו ממנו שוב לכבות את המכשיר. בולדווין שוב התעלם ונגרר עם הדיילת לוויכוח קולני, בסיומו נבעט הכוכב מהמטוס, רגע לפני ההמראה.

אלק בולדווין באירוע לציון 30 שנה ל-PETA. Jason Merritt, GettyImages
מעדיף לשחק מאשר לטוב. אלק/GettyImages, Jason Merritt

בולדווין לא נשאר חייב ומיד צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "אמריקן איירליינס היא החברה היחידה בו מורי התעמלות קתולים משנות ה 50 מוצאים עבודה", ו "לעולם לא אטוס יותר עם אמריקן איירליינס". דוברו של השחקן בחר בטקטיקה קצת פחות לוחמנית ופשוט הסביר שהמטוס עמד בטרמינל ולא זז עדיין, כך שבולדווין לא ידע שהוא צריך לכבות את המכשיר. בנוסף, הסביר הדובר כי בולדוויין פשוט ממש אוהב את המשחק הזה והעדיף לוותר על הטיסה כדי להמשיך לשחק עוד קצת.

הדרמה הזו מצטרפת לפאדיחה של שחקן הקולנוע הצרפתי ז'ראר דפרדייה אשר כעס כאשר לא קיבל אישור מהדיילת לגשת לשירותים ופשוט הטיל את מימיו באמצע המטוס, במהלך טיסה מצרפת לדבלין. לזכותו של דפרדייה יאמר כי השחקן הבין את הטעות שעשה והתנצל מאוחר יותר על המקרה, תוך שהוא מסביר כי אסור להחזיק את השתן בגוף, כי זה לא בריא. מה שנכון.

וואלה! סלבס גם כן ניסתה לשחק במשחק המילים החביב על בולדווין, אבל המילה היחידה שהצליחה להרכיב היתה "אוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully