וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול תופיע במסיבת גייז

וואלה! סלבס

7.12.2011 / 17:52

מרגלית צנעני חוזרת להופיע ואחת ההופעות הראשונות שלה תהיה בליין מסיבות מזרחי של הקהילה הגאה. וואלה! סלבס חולמת על שגיב טיירי

מרגלית צנעני רק השתחררה ממעצר הבית שלה, וכבר היא מתחילה לחרוש את הבמות. רגע לפני שהיא יוצאת במסע ההופעות המצופה שלה, ומשיקה את הדיסק החדש, הזמרת הכי מלעונה בתעשיית המוזיקה, מגיעה להופיע בליין המזרחי של הקהילה הגאה.

למי מכם שלא מסוגל להתאפק וחייב לראות את הזמרת בעוד הופעה מלעונית, השואו הגדול של מרגול, יתקיים במסגרת ליין ה"אריסה" הגאה והמפורסם, ב 22 בדצמבר במועדון "הקומפורט 13" בתל אביב ויכלול הופעה מלאה של הזמרת.

מרגלית צנעני. נמרוד סונדרס
אוחצ' תרימי. מרגול/נמרוד סונדרס

מרגול, נראה למדה מחברותיה לז'אנר שרית חדד, זהבה בן וג'ולייטה, שכבר הספיקו להופיע במסיבות קודמות והסכימה מיד כאשר שקיבלה את ההצעה.

כזכור, צנעני שוחררה לאחרונה ממעצר הבית בו שהתה, לאחר שהגיעה לעסקת טיעון במסגרתה הודתה הזמרת בעבירות המיוחסות לה בגין סחיטה באיומים של מנהלה האישי, וכעונש קיבלה עבודות שירות.

יותם פפו מבעלי הליין: "אנחנו שמחים שמרגול נענתה להצעה. יש רצון שהיא תגיע כבר די הרבה זמן וזה לא הזדמן בגלל כל הפרשה. אנחנו בטוחים שהיא תתן הופעה מדהימה כמו שרק היא יודעת".

וואלה! סלבס הופיעה פעם במסיבת גייז כרקדן גוגו, עד שגילו שהיא בכלל לסבית ממורמרת.

האזינו לשיר החדש של מרגול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully