וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאנה רנסיק תעבור כריתת שד

שירות וואלה! סלבס

6.12.2011 / 0:05

כחודשיים לאחר שחשפה שהיא חולה בסרטן השד ועוברת טיפולי הקרנות, ג'וליאנה רנסיק, מגישת חדשות E! האהובה, סיפרה לתוכנית הבוקר של nbc שהיא תעבור כריתת שד כפולה. וואלה! סלבס מבריאה

ג'וליאנה רנסיק המוכרת לכם כמגישה החייכנית של חדשות E!, גילתה לפני מספר חודשים כי היא חולה בסרטן השד. אחרי כחודשיים של טיפולי הקרנות, הודיעו הרופאים למגישה כי עליה לעבור כריתת שד כפולה כדי לנצח את המחלה.

המגישה ובעלה, זוכה "המתמחה" ביל רנסיק, סיפרו כי ההחלטה לכרות את זוג שדיה הייתה פשוטה - "בסופו של דבר, הכל הסתכם בבחירה בחיים, בבחירה לא להסתכל מעבר לכתף למשך שארית חיי". המגישה מצטרפת בכך לשחקנית כריסטינה אפלגייט, שעברה את אותו הניתוח לפני כשנתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בריאות. רנסיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגילוי על המחלה הגיע כאשר רנסיק ובעלה ניסו להביא ילדים לעולם ובמהלך בדיקות הפוריות, גילתה על המחלה החמורה. כשהודיעה לראשונה על מחלתה, היא הסבירה שהיא עתידה לעבור טיפולי הקרנות ובכך לנצח את המחלה. היא לא לקחה בחשבון שטיפולי ההקרנות יזיקו לפוריות הבעייתית גם ככה וסיכויי ההצלחה של הטיפול בפני עצמו נמוך מסיכויי ההחלמה.

המגישה האמיצה הוסיפה כי בזכות תמיכת בעלה, ידעה שתצליח לעבור את המשך התהליך כמעט נטולת דאגות מיותרות, "ביל אמר לי, 'אני צריך אותך בסביבה בחמישים השנים הקרובות, לא איכפת לי איך, לפחות חמישים שנה".

באשר להרגשתה האישית בנוגע להחלטה הגורלית רנסיק הודיעה שהיא תתמודד עם הכל בגבורה, "אני לא יכולה להיות יותר שלמה מזה. זה קשה. אני עדיין אשבר בלילות… אבל אני בסדר".

וואלה! סלבס עברה כריתת אונה, מאז היא כותבת רכילות.

ג'וליאנה רנסיק בראיון מיוחד לוואלה! לקראת "גלובוס הזהב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully