וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן שחם: "אני וגב לא בקשר"

יוני פרוים

4.12.2011 / 17:37

קרן שחם הגיעה ביום שישי האחרון לאירוע המכירה השנתי של חברת האיפור מ.א.ק וסיפרה לכל מי ששאל, שהיא וגב כבר לא בקשר. וואלה! סלבס שוברת לבבות

אבי כהן

צלם: אבי כהן
עורך: רן צימט

קרן שחם הגיעה בשישי האחרון לקניון רמת אביב, שם נערך אירוע המכירה השנתי של חברת האיפור מ.א.ק. במסגרתו שלל סלבריטאיות ניסו למכור ליפסטיק בעלות של 89 שקלים, שכל ההכסנות ייתרמו לוועד למלחמה באיידס.

שחם, שזו הפעם הראשונה שלה באירוע, נלחצה מטייטל המוכרת וניסתה לעשות ככל שביכולתה בכדי להוכיח את כישורי המכירה שלה. כשנשאלה האם עשתה בדיקת איידס, סיפרה שחם שעשתה ממש לפני הכניסה לוילה של "הדור הבא 24/7". לגבי השאלה האם היא וגב בקשר, השיבה הזוכה הגדולה, שהם לא בקשר ו"שכל אחד יילך לפדות את הצ'ק שלו בנפרד".

שרון חזיז, לעומת שחם, השיבה שלא עשתה מעולם בדיקת איידס, אבל זה רק בגלל שהיא בתולה. כנראה שמדובר בתופעה, כי גם חנה לסלאו השיבה לשאלה הזו באותה הצורה ממש: "חזרתי לתקופת הבתולין שלי".

ליהיא גרינר, אשר לשם שינוי הגיעה ללא החבר החדש שלה, כנראה נורא התגעגעה אליו ותפסה את מלכת הדראג, קיי לונג לשיחת נשים על הא-דה ועל ה"אנקונדה" שלו. ממש כך. כאילו כל זה לא מספיק, גרינר גם הוסיפה, מול עיניהם ההמומות של האורחים האחרים, וסיפרה שבגלל שזה נורא בעייתי עבורו ללבוש קונדום, הם הלכו להיבדק. או במילים אחרות: מי אמר יותר מדי אינפו ולא קיבל?!

וואלה! סלבס ניסתה פעם לשים קונדום על אנקונדה, אבל הוא הכיש אותה.

זו לא הפעם הראשונה שקרן שחם נרתמת למען המלחמה באיידס

קרן עולה על המסלול למען ארגון הנוער הגאה

חושבים שקרן וגב צריכים לחזור? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully