וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם טס לתאילנד

דודי טל

1.12.2011 / 0:12

עומר אדם החליט לקחת פסק זמן מכל ההופעות שלו ורגע לפני שהוא מפקיד את עצמו בידי צבא ההגנה לישראל, הוא טס לנפוש בתאילנד עם המנהל שלו פלאס כמה חברים. וואלה! סלבס ליידי בוי

עומר אדם השכיל להבין שאם הוא לא ינצל את החודשים האחרונים שלו כמתבגר סלאש אזרח מן השורה כמו שצריך, הוא לא יוכל לעשות זאת בשנים הקרובות. אי לכך הוא החליט שעם כל הכבוד לעשרות אלפי השקלים שהוא מגלגל בכל לילה, את הימים האחרונים שלו כאזרח רגיל (וגם אולי כדי להתגבר על הפרידה מחברתו בשנתיים האחרונות) הוא מעדיף לבלות דווקא בין עצי קוקוס ואיים טרופיים.

עומר אדם בהופעה בקיסריה. נמרוד סונדרס
אתם עוד תתגעגעו. אדם/נמרוד סונדרס

אדם, שאמור היה לטוס לסיבוב הופעות בארצות הברית, החליט ביחד עם מנהלו, אסף אטדגי, לדחות את הסיבוב למועד מאוחר יותר (מישהו מתכנן על חופשה מהצבא?), ובמקום להתרוצץ על במות מול יהודים שירדו מהארץ, הוא מעדיף לרבוץ על מיטה בחוף הים של תאילנד, לקבל מסג ממקומיות חמודות, ולשתות קוקטיילים עם מטריה.

הזמר הצעיר יטוס בקרוב למזרח יחד עם המנהל האישי שלו, אטדגי, שכנראה זקוק גם הוא לחופשה, לאחר סיום פרשת מרגול, ויחד עם עוד כמה חברים קרובים. התאריך עדיין לא סגור, אבל החבורה לא תסתפק בשבוע אלא תפוש את עצמה לדעת במשך שבועיים שלמים. בסיום המנוחה, יחזור הזמר הישר לבקו"ם שם ירשום את עצמו כרכוש צבאי.

וואלה! סלבס טסה לתאילנד רק בשביל להתחפש לליידי בוי ולהתחיל עם ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully