וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הבובות השוות במאדאם טוסו

וואלה! סלבס

3.12.2011 / 11:34

פריס הילטון

לרגל יום ההולדת ה-250 של מאדאם טוסו, וואלה! סלבס מגישה לכם את מצעד הסלבס הכי שווים שקיבלו בובה במוזיאון השעווה הכי מפורסם בעולם.

מיקום הבובה: ניו יורק
תאריך קבלה: 2.5.05
אל תקרא לה בובה: וואלה! סלבס עדיין מנסה להבין למה פריס קיבלה את הבובה. סביר להניח שזה ברטר בין עובדי המוזיאון לרשת המלונות, או סתם הומאז' לפריס המקורית בעלת מנת המשכל של ערמת שעווה מעוצבת.

ג'סטין ביבר

מיקום הבובה: ניו יורק
תאריך קבלה: 15.3.11
אל תקרא לו בובה: כנראה שזה נסיון נואש של הנהלת המוזיאון להוכיח שאפשר לייצר בובה שהיא יוניסקס: נראית כמו אישה אבל היא בעצם גברברון צעיר וחלול.

קים קרדשיאן

מיקום הבובה: ניו יורק
תאריך קבלה: 7.1.10
אל תקרא לה בובה: גם כאן וואלה! סלבס מאמינה שמאחורי ההחלטה עומדת ערימה לא קטנה של שטרות ירוקים וכמובן ניסיון להוכיח שתחת כמו של קים אכן ניתן ליצור המוני, להנאת המבקרים.

סוזן בויל

מיקום הבובה: לונדון
תאריך קבלה: 19.4.11
אל תקרא לה בובה: מלבד הכישרון והקול, במוזיאון נהנים כנראה לקחת על עצמם אתגרים ולהוכיח לכולם שהם לא מפסלים רק בובות של סלבס עם פיגורה הורסת. מה לעשות, גם לסבתות מרירות עם אטיטיוד בעייתי ואובר וויט מגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אלישיה קיז

מיקום הבובה: ניו יורק
תאריך הקבלה: 28.6.11
אל תקרא לה בובה: אחרי שכתבה שיר על ניו יורק, שהפך לסוג של המנון, ועם שורשים אתניים הכוללים צד איטלקי, אירי, סקוטי ואפרו-אמריקני, גם וואלה! סלבס הייתה נותנת לה בובה. דאמיט, היתה נותנת לה ארבע.

נעמי קמפבל

מיקום הבובה: לונדון
תאריך קבלה: 4.9.96
אל תקרא לה בובה: קמפבל הייתה הדוגמנית הראשונה שקיבלה בובת שעווה. ניחוש קטן של וואלה! סלבס, במוזיאון רצו להוכיח שהם פונים גם לקהל יעד עם רמת משכל לא בשמיים או שסתם נשארו על פלט אובר של שעווה ולא ידעו מה לעשות איתה.

פרגי

מיקום הבובה: אל איי
תאריך קבלה: 22.9.11
אל תקרא לה בובה: מאחר ולזמרת הסקסית יש שורשים אינדיאניים, וואלה! סלבס מנחשת שזה סוג של מחווה או אפליה מתקנת של אנשי המוזיאון. יש שמועות שבלילה, כשאף אחד לא מסתכל, הבובה הזו עולה לעשות מופעי דראג להנאת הבובות הגייזיות האחרות במוזיאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully