וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר למען הקהילה הגאה

וואלה! סלבס

29.11.2011 / 17:20

בעקבות מספר מקרי התאבדות בקהילה הגאה, התקבצו כמה מחברי הקהילה המפורסמים, בהם עברי לידר, לצילומי קליפ המסביר לבני הנוער הגאים שהם לא לבד. וואלה! סלבס נרתמת

למי מכם שלא שמע או ראה, כדי לדעת שבחודשים האחרונים התרחשו מספר מקרי התאבדות בקרב חברי האוכלוסיה ההומו -לסבית. בעקבות הדיווחים ההולכים ומתרבים, החליטו גורמים בקהילה להרים את הכפפה ולצלם קליפ שבו כוכבים גאים מסבירים להומואים ולסביות כי הם לא לבד ושיש להם עם מי לדבר.

בקליפ, שקורא להומואים ולסביות להתקשר לקו החם של האגודה ולקבל שם אוזן קשבת, משתתפים עברי לידר, גל אוחובסקי, אביעד קיסוס, יואב מאיר, הבלוגר עומרי חיון, ג'ייסון דנינו הולט ונציגים נוספים מהקהילה.

התזמון של עליית הקמפיין נבחר בעקבות מקרה אלימות נוסף שהתרחש אמש (ג') במרכז תל אביב וגרם לסערה בקרב חברי הקהילה, מה שהביא להחלטה לעלות עם הקמפיין בהקדם.

כזכור, גם הכוכבים בארצות הברית לא נשארו אדישים לריבוי מקרי ההתאבדות בקרב הקהילה הגאה ולמתקפות נגד בני הנוער שהיו קורבנות להתעללויות בבית הספר, וביחד עם ארגון טרוור, יצרו גם הם קליפ דומה. רבים בתעשיית הבידור האמריקאית התאספו על מנת להגיד לילדים האלה, שמרגישים לבד ש"זה הולך ומשתפר" וכי יש מי שמקשיב להם ותומך בהם במידת הצורך. בין הפנים המוכרות שהשתתפו בקמפיין האמריקאי ניתן לראות את אן הת'וואי, ג'ני מקארתי ושחקנים רבים נוספים שמפצירים בצעירים המבולבלים להתקשר לקו החם, על מנת שלא ירגישו לבד.

וואלה! סלבס, למקרה שלא הבנתם, הכי גאה והכי נגד אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully