וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל: המשפחה הגיעה, הקול עשוי להיפגם

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimages

29.11.2011 / 11:25

מצבו של ג'ורג' מייקל ממשיך להדרדר: ביממה האחרונה המשפחה והאקס המיתולוגי הגיעו להיות לצד מיטתו. מומחה: "גם אם יתאושש, הקול שלו עלול להיפגע". וואלה סלבס אחות צמודה

מצבו הבריאותי של ג'ורג' מייקל לא מראה סימני שיפור. למרות שהמיטה החדשה שהוטסה אליו, בעלות של מאה אלף לירות שטרלינג, משפרת מעט את מצב הנוזלים בריאות שלו, העובדה שהוא מחובר למכונת הנשמה שדוחסת אויר לריאותיו עלולה לפגום בקול המלאכי של אחד הזמרים הכי מוכשרים בפלנטה. מומחה המטפל במייקל דיווח למגזין ה"סאן" כי הקרבה של האויר הדחוס למיתרי הקול של מייקל עלולה להיות קטלנית עבורם.

בנוסף, בני המשפחה של מייקל טסו לבירה האוסטרית על מנת להיות לצד מיטתו של הכוכב. "יש לו משפחה כל כך אוהבת, הוא ממש בר מזל", מסר קרוב משפחה. "בנוסף לאביו בן ה-75 ושתי אחיותיו, מלני (49) ויודה (53), נמצאים לצידו של מייקל גם האקס המיתולוגי של הזמר, קני גוס, שהגיע לתמוך והצמוד הנוכחי שלו, מעצב השיער פאדי פוואז.

ג'ורג' מייקל. GettyImages
יחזור להופיע? מייקל/GettyImages

"אחותו מרוסקת", מסר עד ראייה בבית החולים, "היא נראתה יושבת בלובי כשהיא מחזיקה את הראש בין הידיים. אי אפשר לדעת מה יהיה", הוסיף.

כזכור, בשבוע שעבר אושפז מייקל במצב בינוני בבית חולים בוינה, אוסטריה, עקב דלקת ריאות חמורה שהתפתחה בגופו. בעקבות האישפוז, הזמר נאלץ לבטל את סיבוב ההופעות שנקבע לו באנגליה, אך דובריו הבטיחו שיחזור בקרוב לבמות. כמה שעות אחרי, מצבו של הזמר התדרדר, מיטה מיוחדת הוטסה לחדרו ורופאים מדווחים על חשש כבד לחייו.

וואלה! סלבס כבר קנתה כרטיס טיסה לוינה, היא תביא לכם פאקט מהדיוטי. ביוש.

לחצו כאן לכל הדיווחים על מצבו הבריאותי של ג'ורג' מייקל

חוששים לבריאותו של ג'ורג'? בואו לדבר על זה בפייסבוק

גם קייט מידלטון הובהלה לבית החולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully