וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: ליידי גאגא האמיתית

שירות וואלה! סלבס

28.11.2011 / 10:04

צלם האופנה טרי ריצ'ארדסון עקב אחרי ליידי גאגא במשך 10 חודשים ותפס אותה במצבים הכי אינטימיים: בלי שמלות בשר וכובעי חייזר. ככה סתם, באוטו. וואלה! סלבס סתמית

ליידי גאגא עשתה קריירה מהופעות ביזאריות במיוחד (מי אמר שמלת בשר ולא קיבל?), כניסות דרמתיות לאירועים (חזה בחוץ או סתם בתוך ביצת ענק הנישאת על ידי ארבעה גברים. בזכות העבודה כי אף אחד לא ממש נעול על איך הגאגא נראית באמת, הצליחה הזמרת להתגנב לביתה של איימי ווינהאוס לפני מספר שבועות, שם ביקרה בחדרה של איימי, מבלי שאף אחד יטריד אותה.

צלם האופנה טרי ריצ'ארדסון שצילם בין היתר כוכבי ענק אחרים כמו מדונה ובר רפאלי, הוזמן להצטרף אל הגאגא בסיבוב ההופעות האחרון שלה, והנציח את הדיווה ביותר ממאה אלף תמונות, 450 תמונות הצליחו לעבור את הסינון ונכנסו לספר הצילומים של ריצ'רדסון. בחלק מהתמונות ניתן לראות את הגאגא רובצת במיטה, ככה סתם, נטולת סטייקים על הגוף, עם טי שרט, בנדנה, משקפי ראייה, טלפון סלולארי וצלחת של ספגטי בולונז, בתמונה אחרת ניתן לראות את הזמרת משתכשכת בג'קוזי ושותה (או יותר נכון יורקת) בירה תוך כדי.

בספר ישנן גם כמה תמונות לא כל כך נעימות, השופכות אור על חייה של הכוכבת מאחורי הקלעים. בתמונה אחת, מדווח אתר האינטרנט של עיתון ה "סאן" הבריטי, גאגא יושבת על הרצפה ונושמת דרך מסיכת חמצן לאחר שהיא יורדת מהבמה באחת מההופעות שלה. בתמונות אחרות היא סתם נראית רע, צוחקת עם ריצ'רדסון אחרי הופעות, "תמונות שכוכבים אחרים היו משאירים על רצפת חדר העריכה".

וואלה! סלבס נשארה פעם על רצפת חדר העריכה, אבל אף אחד לא בא לקחת אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully