וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי חיימוביץ' משתוללת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

27.11.2011 / 14:50

מיקי חיימוביץ' הגיעה בחמישי האחרון לבר תל אביבי, לחגוג יום הולדת לקולגות מהערוץ, סיוון כהן ונגה ניר נאמן. באמנותי: נאמן מבשרת לחברים שהיא בהריון. וואלה! סלבס חוגגת בריבוע

מאז שעזבה מיקי חיימוביץ' את משבצת מגישת החדשות הלאומית של ישראל, היא חושפת יותר ויותר צדדים נועזים ופחות רשמיים באישיותה. בין אם זה הטיול מחוף לחוף בארצות הברית, ביחד עם משפחתה אותו העבירו בקראוון, או הבילוי הלילי בבר תל אביבי בחמישי האחרון.

נגה ניר נאמן, סיוון כהן. אביב חופי
מזל טוב חמודות. ניר נאמן וכהן/אביב חופי

חיימוביץ, שכנראה נורא התגעגעה לחבריה לערוץ, הגיעה בחמישי האחרון לבר תל אביבי, על מנת לחגוג את יום הולדתן של הקולגות לחדשות סיוון כהן (30) ונגה ניר נאמן (34). חיימוביץ שהגיעה במצב רוח מרומם, התקבלה בחום ואהבה על ידי החברים שסיפרו לה כי הם נורא התגעגעו אליה ועד כמה היא חסרה להם. עכשיו כולם ביחד "אווו".

מיקי חיימוביץ. אביב חופי
זו אצבע משולשת שאת עושה? חיימוביץ/אביב חופי

המגישה לשעבר התעדכנה בכל מה שקרה מאז שעזבה את החדשות, ובין השאר קיבלה גם את הניוז הלוהט של הערב: ניר נאמן, שחגגה 34 שנות קיום, הכריזה כי היא נמצאת בחודשי הריון ראשונים.

עוד הגיעו להרים כוסית לשתי המגישות ולהגיד מזל טוב משולש: אושרת קוטלר, אביב פרנקל, ניב גלבוע שקיבל מחמאות על הדיאטה שלו, אלון בן דוד, חיים אתגר, סופי צדקה ושירז טל.

וואלה! סלבס לא בהריון, יש לה גזים אצילים בכרס.

שירז טל. אביב חופי
פה זה לא שבוע האופנה. טל/אביב חופי
אושרת קוטלר. אביב חופי
רואים עליי שרזיתי? גלבוע וקוטלר/אביב חופי
נגה ניר נאמן. אביב חופי
יפה לך הריון. ניר נאמן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully