וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילי אלן ילדה בת

שירות וואלה! סלבס |צילום: רויטרס

26.11.2011 / 13:47

ביום שישי בערב הזמרת הבריטית לילי אלן, ילדה בת. רק שנה אחרי שעברה הפלה כואבת. וואלה! סלבס בייביסיטר

לאחר שסבלה מלא פחות משתי הפלות, הזמרת הבריטית, לילי אלן, ילדה בת קטנה לה ולבעלה, סאם קופר, בערב יום שישי האחרון. קופר ואלן התחתנו בחודש יוני השנה, כאשר אלן היתה בחודש הרביעי להריונה וקיוו שההריון הזה לא יסתיים כמו שני ההריונות הקודמים של הזמרת.

בשנת 2008, כאשר אלן ניהלה זוגיות עם המוסיקאי אד סימון, עברה הזמרת הפלה כשהיא בחודש רביעי בלבד. שנתיים אחרי, נכנסה אלן שוב להריון, הפעם מקופר, איש עסקים בן 32. לצערה הרב, בנובמבר 2010, הובהלה הזמרת לבית החולים כשהיא בחודש השישי להריונה עם כאבי בטן עזים שנבעו מזיהום. לאחר שהגיע לבית החולים, הפילה אלן, 26, את העובר.

לילי אלן. רויטרס
אוטוטו אמא. אלן וקופר ביום חתונתם/רויטרס

כאמור, הניסיון השני של לילי וקופר כזוג הצליח ולפי דברי מקורבים, הלידה עברה בקלות יחסית ונטולת סיבוכים, אך עדיין לא ברור אם קופר נכח בלידה. חברה הטוב, והאקס של אלן, סב צ'ו, צייץ בטוויטר קצת אחרי הלידה:"שולח אהבה ללילי, סאם והמיני קופר החדשה שלהם".

כבר בחודש שעבר צייצה הזמרת בחשבון הטוויטר שלה, כי היא סובלת מתסמונת הגורמת לה לחוש צירי כזב. למרות שאלן סירבה לגלות את מין העובר, ולא פעם אמרה שלמרות חוסר הידיעה, אמה מקפידה לכנות את העובר בבטנה כ-"בטי הקטנה", אתר ה"דיילי מייל" מדווח שאלן ילדה בת.

וואלה! סלבס מודיעה מראש: לא עושה בייביסיטר, אלא אם אלן יוצאת עם התינוק ומשאירה את הבעל בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • לילי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully