וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן סופרסטאר

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

27.11.2011 / 0:00

ניקול ראידמן טסה לה לבפריז ועל הדרך ריגשה את צוות המטוס. מיד כשזוהתה זכתה המעושרת ליחס מועדף שכלל ביקור בתא הטייס פלאס הדרכה מהטייסים ולסיום תמונה למזכרת. וואלה! סלבס עפה

ניקול ראידמן כבר הבינה איך חיי הסלבס עובדים: אתה מגיע למקום כזה או אחר, הפרובנציאלים, מתוחכמים ככל שיהיו, מתלהבים ממך וז אתה זוכה ליחס מועדף פלוס פלוס. הוכחה לכך היא הטיסה האחרונה של הדיווה לפריז.

המעושרת עם החבר האוליגרך, הגיעה בחמישי האחרון לשדה התעופה בן גוריון, עשתה צ'ק אין VIP והתיישבה לה במושב הנוח שלה במחלקת הביזנס. לא עברו מספר דקות והדיילים החלו להתקבץ סביבה ולהרעיף עליה חיוכים הכוללים פינוקים בצורת נשנושים שלא כלולים במחיר הכרטיס.

לאחר שהמטוס המריא, השמועה על נוכחותה של המעושרת במטוס, הגיעה עד לתא הטייס, שזימן את ראידמן לביקור בקוקפיט. ראידמן, אחת שלא תסרב ליחס מועדף וקצת תשומת לב, מיד הסכימה וזכתה לתדרוך פרטי על תא הטייס פלאס הסבר איך מנחיתים מטוס ואיך משתמשים בטייס האוטומטי. לקינוח, מילאה המעושרת את חובתה והצטלמה עם צוות המטוס, לא לפני שהודתה להם על היחס והטיסה הנעימה ודאגה להתלונן על כך שלא נתנו לה לעשן בטיסה.

- ניקול, שנסמוך עלייך בנחיתת אונס?
"טייסת אני לא אהיה, אבל עשו לי כבוד ומאוד נהניתי מהטיסה".

וואלה! סלבס ביקרה בקוק פיט של מוזיאון חיל האויר. הכי עפה על עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully