וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד מלכות ההשקות

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

26.11.2011 / 12:23

הן יפות ומפורסמות, אז מה גורם לכוכבות ישראל להגיע לכל השקה תמורת שנקל וחצי ושובר הנחה בחנות נעליים? וואלה! סלבס מעניקה לכם את מצעד המשיקות הסדרתיות. מחלת המשיקה, גרסת 2011.

מיכל זוארץ

לא מוותרת על: אירועי אופנה והקרנות. עד לא מזמן, זוארץ היתה מגיעה לכל אירוע שהבטיח שקית הפתעות בסופו, מביאה חברות, מפרגנת לבני משפחה ומתעלקת על כל פלאש שנקרה בדרכה.
איך תגרמו לה להגיע לאיוונט שלכם: תבטיחו גודי באג, שימו שם כמה מצרכי יסוד, אולי קוטג', או סתם חפיסת מסטיקים ותמכרו לה את המתנה כחוויה קולינארית בלתי נשכחת. היא כבר תפציע.

ליהיא גרינר

לא מוותרת על: שום אירוע! כל מה שצריך זה מנורת פליקר שתדמה פלאשים והגרינר כבר תדהר על השטיח האדום. היא מתה על הנחות, חינמים ובר פתוח. תגידו לה שיש עוד פליט ריאליטי והיא כבר תדאג לעשות רעש של עשרה.
אך תגרמו לה לבוא לאירוע שלכם: זה לא קשה, תסמסו לה. לא משנה אם מדובר בהקרנה, השקת חנות נעליים או סתם פתיחה מחודשת של קיוסק שכונתי.

ליהיא גרינר, האח הגדול. אביב חופי
מה? שקית הפתעה? היא כבר תגיע/אביב חופי

לוסי דובינצ'יק

לא מוותרת על: נכון להיום לוסי כבר לא חיית השקות כפי שהיתה בעבר, ולא נפוץ לראות אותה בכל מקום הומה סלבס, אולי כי היא כבר לא מוזמנת, אולי כי סתם לא מתחשק לה יותר. אבל בתחילת האלף החדש דובינצ'יק לא קיפחה שום איוונט והגיעה לכולם.
איך תגרמו לה לבוא לאירוע שלכם: תבטיחו לה שגם אסי דיין יהיה שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קארין כהן

לא מוותרת על: כלום כמעט. מאז הגירושים של כהן מנירו לוי, הדוגמנית משיקה את עצמה מחדש בכל רגע מתועד.
איך תגרמו לה להגיע לאירוע שלכם: תבטיחו לה שנטלי דדון לא תגיע ושנירו לוי כן יגיע. היא תפציע עם מיני קצרצר, עקבים גבוהים וחיוך ענק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה? השקה? אני בדרך!/מערכת וואלה!, צילום מסך

חני נחמיאס

לא מוותרת על: נכון להיום חני נחמיאס מוותרת על רוב ההזמנות שהיא מקבלת. אבל עד לא מזמן, כל מה שצריך היה להגיד זה שבסוף האיוונט מחכה לה זוג נעליים ושובר הנחה מפנק וחני היתה מדלגת פנימה ברינה.
איך תגרמו לה לבוא לאירוע שלכם: תספרו לה שציפי ועירית ענבי כבר אישרו הגעה.

מיכל אמדורסקי

לא מוותרת על: כל מקום שמציע בר פתוח ובופה עשיר בפחמימות. אם יש שם גם כמה גייז שיעשו לה שמח ובמה שאפשר לאלתר עליה שיר וחצי ריקוד סקסי, אז היא בכלל בעננים.
איך תגרמו להן להגיע לאירוע שלכם: תזמינו את הצל שלה, אור כחלון, תפנקו אותה במתנה קטנה לבנזוג החתיך שלה ותשמרו לה בקבוק שמפניה בצד.

מיכל אמדורסקי. אביב חופי
איפה הבר? אמדורסקי/אביב חופי

כוכבות מעושרות

לא מוותרות על: נכון לעכשיו כוכבות "מעושרות" מטפטפות נוכחות כמעט לכל מקום אליו הן מוזמנות. לא בשביל המתנה, סתם בשביל שהחברים בסביון בואכה הרצליה פיתוח פינת פארק צמרת יהיו גאים.
איך תגרמו להן להגיע לאירוע שלכם: תבטיחו להן שתגישו יותר מנקניקיות ושתתנו לניקול ראידמן להשוויץ בז'רגון ההומואי שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכל מקום. המעושרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully