וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא רומניה נגד אקי אבני

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

22.11.2011 / 0:01

אקי אבני בסך הכל רצה לצלם פרסומת ל-yes, אבל אז הצבא הרומני החליט שהוא לא משחרר טנק אותו הם הבטיחו לתרום למטרת הצילומים. וואלה! סלבס צ'ורבה

אחרי קרן פלס ויעל פוליאקוב, גם אקי אבני ינבחר לככב בפרסומת ל-yes. לצורףך העניין אבני טס בשבוע שעבר עם צוות הפקה שלם הכולל צלמים, סטייליסטים וכל מה שצריך על מנת לצלם סרטון פרסומת מדובר ומושקע במיוחד. אבל הרומנים פחות התרשמו.

באחד מהסרטונים אמור היה אבני להצטלם כשהוא בתוך טנק (וכל בדיחה על חייל/גופה/הוליווד תתקבל בברכה), אממה, ברגע האחרון החליט איזה קולונול בצבא הרומני כי הדבר לא נראה לו, או שאקי לא מספיק משכנע כחייל והטיל וטו על העברת הטנק לסט הצילומים.

צוות ההפקה שהבין כי הוא עומד בפני בעיה קשה (אה, ולקחת את אקי כפרזנטור, זו לא בעיה?) החליט לנסות ולמצוא פתרון. לאחר סיעור מוחין, שארך יום שלם, מה שגרם לצילומים להתעכב יום נוסף, החליטו בהפקה לפנות למוזיאון צבאי רומני, בבקשה להשכיר מהם טנק.

אלא שגם כאן נתקל הצוות בבעיה, מאחר והטנק כבר לא פעיל ואיך איך לשנע אותו ממקום למקום. הצוות לא אמר נואש ושכר מנוף שיוביל את הטנק לסט הצילומים. סוף טוב הכל טוב (חוץ מהקטע עם אקי בתור פרזנטור כמובן), הצילומים חזרו לסדרם ובקרוב תוכלו לצפות באבני נובח יס! יס ! יס!.

וואלה! סלבס יצאה פעם עם טנקיסט, אבל אז אמרו לה שקוראים לו אקי והיא חתכה.

  • עוד באותו נושא:
  • אקי אבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully