וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: מי הגיע לתערוכה של בר?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

21.11.2011 / 12:19

בר בן קיל מ"המירוץ למיליון", החליטה לנצל את הפרסום כדי למכור עוד כמה ציורים במחיר מופקע. החברים למירוץ הגיעו, אייל גולן שלח אסמס ורון שחר פשוט לא הגיע. וואלה! סלבס קולטורה

בר בן קיל, החצי האומנותי מהצמד בר ואינה של "המירוץ למיליון", השכילה לנצל את המומנטום של התכנית. רגע לפני שיהיה מאוחר מדי והתואר "פליטה" יצטרף לשם שלה, היא הזמינה את החברים לתכנית לעשות לה כבוד ואולי גם להיפרד מכמה אלפי שקלים לטובת האומנות. אז נכון, אייל גולן, אולי הלקוח הכי גדול של בן קיל, הבריז מהאיוונט עקב הופעה בבר מצווה, אבל היי, לפחות הוא שלח הודעה בה הבטיח לבוא לקנות עוד ציור. התענוג אגב, יעלה לו רק: 2500-3000 דולר לחתיכה. סופעונה.

אינה, בר. אביב חופי
עזבי ציורים, בואי נתקע קרמשניט/אביב חופי

מי שכן הגיע להשתזף בפלאשים וללרלר על אמנות היו שירה ופיראס, ענהאל (שושה), שהשאירה את עקיבה (שושי) בבית לעשות בייביסיטר, הרווק הטרי, טום, אורן, שפגש את אחיו המציק, אלון מאוחר יותר במקום, פונדק שהגיע ללא מוטי, ניצן שהבליח לקטנה בלי הפיפי שלו ועוד. בגזרת הסלבס האמיתיים דילג לו בין הציורים אחד, מייקל לואיס, שהשוויץ בחברה החדשה והאנגלוסקסית שלו. החיים קרמשניט.

הבריזו: רון שחר, שלא הטריח עצמו לתרץ, מוטי שדיג'ה באיזו מסיבה ובילה עם החברה החדשה שלו מור סילבר, חן שילוני שהיתה בחזרות להצגה, "אני פה בגלל אשתי" והצמוד שלה, אלון שהבריז עקב אימון קיק בוקסינג.

וואלה! סלבס לא רוכשת אמנות, היא עושה אותה. האייטם הזה למכירה תמורת 3000 ירוקים או בורקס.

טום, פיראס. אביב חופי
מזרח תיכון חדש. טום ופיראס/אביב חופי
ניצן, פונדק. אביב חופי
אח שלו. ניצן ופונדק/אביב חופי
ענהאל. אביב חופי
שושה, איפה שושי? ענהאל/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully