וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הילדים ששולטים בתעשייה האמריקאית

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

20.11.2011 / 17:15

השבוע חוגגים בעולם את יום הילד הבינלאומי. תכירו את הילדים הכי חזקים בהוליווד, שבשבילם כל יום הוא חגיגה, העתיד הוא קרנבל והחיים הם בעיקר קצפת וסוכריות. וואלה! סלבס אכולת קנאה

אגנוס ט. ג'ונס

מאיפה אתם מכירים אותו: ההוא שמשחק ב"שני גברים וחצי".
למה הוא כזה מיוחד: הילד הלא ממש יפה הזה רק בן 16 וכבר מפקיד בבנק סכום של 250 אלף דולר לפרק אחד.
יש לו עתיד: מזהיר. בעיקר בחדר הטיפולים של ד"ר פיל. כדאי שיחסוך את המזומנים שהוא מרוויח עכשיו, כי אחרי מספר עונות לצידו של צ'ארלי שין ועוד כמה לצידו של אשטון קוצ'ר, המודלים הגבריים בחייו לא מרמזים טובות.

אגנוס טי ג'ונס, שני גברים וחצי, הצעירים השולטים. GettyImages
פרצוף דורש טיפול, אבל לפניך. אגנוס/GettyImages

ריקו רודריגז

מאיפה אתם מכירים אותו: מני המצחיקול מ"משפחה מודרנית".
למה הוא כזה מיוחד: כי הוא מזכיר סופגניה טעימה וחמימה, חכם כמו הילד ההוא בבית הספר שתמיד התרחקתם ממנו וחמוד כמו משהו שהייתם רוצים לגדל בבית. אה כן, הוא גם לוקח הביתה "רק" 15 אלף דולר לפרק. צנוע.
יש לו עתיד: גדול וטעים. בתור פרזנטור של ג'ני קרייג (המירי בלקין של האמריקאים). הוא יירד 300 ק"ג, יקבל קמפיין לפני ואחרי, יעלה את הכל בחזרה ויכתוב ספר שמלכלך על אד אוניל.

ריקו רודריגז, משפחה מודרנית, הצעירים השולטים. GettyImages
מה זה עגול, מתוק וטעים? רמז: לא סופגניה/GettyImages

אטיקוס שפר

מאיפה אתם מכירים אותו: הזאטוט החמוד מ"מקום טוב באמצע".
למה הוא כזה מיוחד: כי הוא רק בן 11, עם פרצוף מתוק וגובה של דרדס גינה, אבל מרוויח כמו שאתם לא תרוויחו גם עם תואר ברפואה. 12 אלף דולר הוא מכניס הביתה וצופים לו עתיד מזהיר במיוחד.
יש לו עתיד: מזהיר. אם ישכיל למתג את עצמו בעוד כמה שנים כסמל מין חובב דוגמניות, יתכן מאד כי יצליח להתברג לעונה הבאה של הרווק.

אטיקוס שפר. gettyimages, GettyImages
חובב דוגמניות יחיה. שפר/GettyImages, gettyimages

סלינה גומז

מאיפה אתם מכירים אותה: מי שלא מזהה אותה מסדרת הנוער "המכשפים מוויברלי פלייס", בטח צרך אותה כבר בתור זו ששותה לג'סטין ביבר את כל הכסף.
למה היא כזו מיוחדת: כי היא מרוויחה 25 אלף דולר לפרק אחד, אבל נראית כמו מיליון וחצי דולר, היא נבחרה להנחות את טקס פרסי MTV , ואה, כן, היא חוגגת לג'סטין ביבר על האשראי.
יש לה עתיד: של גרושה עם ילד ואחלה חשבון בנק. אם תמשיך ללכת באותו המסלול, יתכן מאד שנראה אותה בעונה הבאה של "מעושרות" או סתם בתור עוד אחת מ"עקרות בית אמיתיות-בוורלי הילס".

סלינה גומז בטקס פרסי MTV אירופה בבלפסט, אירלנד, 6 נובמבר 2011. Ian Gavan, GettyImages
נו, ההיא שיוצאת עם ההוא/GettyImages, Ian Gavan

אל פנינג

מאיפה אתם מכירים אותה: אם שם המשפחה לא מצלצל לכם מוכר, אז דעו שמדובר באחותה הקטנה של דקוטה פנינג.
למה היא כזו מיוחדת: היא רק בת 13 וכבר יש לה רזומה עשיר על המסך הגדול ולא מעט דולרים בחשבון הבנק. מי שלא ראה אותה ב"סופר 8", הפסיד ובגדול.
יש לה עתיד: של ממש. פנינג היא אולי היחידה בכל הרשימה הזו שהפגינה יכולות משחק מרשימות כמו גם חוש סטייל סופר מפותח שכבר סגר לה קמפיין שנוי במחלוקת ל"מיו מיו". הז'יטונים שלנו התבייתו עליה

אל פנינג בטקס פרסי הוליווד הצעירה, מאי 2011. Kevin Winter, GettyImages
קטנה ומהממת/GettyImages, Kevin Winter

ג'רד גילמור

מאיפה אתם מכירים אותו: הילד החמוד מ"מאד מן".
למה הוא כזה מיוחד: גילמור רק בן 11, אבל היה הראשון שפתח את הג'ורה הזעירה שלו והודיע לאויר העולם בדיוק מה הוא חושב על ג'נוארי ג'ונס. "היא לא נחמדה בכלל", אמר כשנשאל איך זה לעבוד עם הכוכבת המעצבנת. למי אכפת, עם משכורת כמו שלו, הוא יכול להרשות לעצמו להגיד מה שבא לו.
יש לו עתיד: מזהיר. בתור הסייד קיק של ג'ואן ריברס בתכנית "פאשן פוליס", יש לו פה גדול והוא לא מפחד מאף אחד. הכי ניקול ראידמן בואכה דינה אינטרנשיונל מצידו.

ג'יידן ו-ווילו סמית'

מאיפה אתם מכירים אותם: ג'יידן (13) ו-ווילו (11) הם הילדים של וויל סמית' וג'דה פינקט. השניים האלה מרוויחים יחדיו מיליונים של דולרים, הוא בתעשיית הקולנוע ("קראטה דיק") והיא סוחטת מזומנים מתעשיית המוסיקה.
למה הם כאלה מיוחדים: כי הם יפים שזה כואב, מוכשרים שזה מעצבן, ומיוחסים שזה מרתיח. כנראה מאד שהם היו מצליחים לכבוש את הוליווד, עם או בלי הקשרים של אבא ואמא. וזה לא פייר. עם כל כך הרבה חן על מה נשאר לפליטי הריאליטי להתלונן?
יש להם עתיד: מזהיר. זה רק עניין של זמן עד ששני הילדודס האלה ישלטו בהוליווד, ישיקו קו אופנה, ידהרו על תוכניות אירוח ויזכו לבובות שעווה על שמם. זה הזמן להיות החברים הכי טובים שלהם.

בואו לדבר על הילדים בפייסבוק

רוצים כרטיסים לסרט בכיכובו של אשטון קוצ'ר?

ג'יידן סמית', וויל סמית', ג'דה פינקט סמית', ג'קי צ'אן עם ראלף מאצ'יו בבכורת הסרט "קראטה קיד". Alberto E. Rodriguez, GettyImages
מצא את המיותר. גיידן, ווילו, וויל, וג'דה/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully