וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג עושה את קוואלי

וואלה! סלבס

20.11.2011 / 16:05

רגע לפני שרוברטו קוואלי נוחת בארץ, הגיעו אסתי גינזבורג, שרי גבעתי וליאל דניר לחנות 'אמור' בכיכר המדינה, על מנת לבחור מהקולקציה לאירוע הפתיחה של התצוגה. וואלה! סלבס טופמודל

אסתי גינזבורג ממשיכה לעבוד במרץ על הטייטל שלה כטופ מודל עולמית. רגע אחרי שחזרה הבלונדה מסשן פגישות באירופה עם נציגים של דולצ'ה וגבאנה והרמס, נפגשה הדוגמנית, היום (א') בשעות הצהריים, עם נציגיו של מעצב העל האיטלקי רוברטו קוואלי.

אסתי גינזבורג. אביב חופי
מראה מראה שעל הקיר. גיזנבורג/אביב חופי

הבלונדה הגיעה לחנות 'אמור' בכיכר המדינה ביחד עם הסוכן שלה, שם מדדה מספר שמלות פרי עיצובו של המעצב האיטלקי ונעזרה בסטייליסטים והמעצבים של בית האופנה, שהגיעו לבדוק שהכל דופק כשורה, רגע לפני התצוגה. ביום שישי הגיעו גם שרי גבעתי , ליאל דניר ורונית יודקביץ' למדוד את הבגדים של המעצב. המטרה: הבנות אמורות ללבוש את השמלות באירוע הפתיחה הנוצץ של שבוע האופנה בתל אביב, שיפתח עם תצוגה של המעצב ובהשתתפותו.

אסתי גינזבורג. אביב חופי
סינדרלה הישראלית. אסתי/אביב חופי

בנוסף לגינזבורג, הגיעו לחנות המותגים, גם ליאל דניר, שרי גבעתי ורונית יודקביץ שיצאו מהחנות עם אאוטפיטים שלא היו מביישות שום שטיח אדום בהוליווד. בניגוד לכוכבים שרק משאילים את הבגדים, את הבגדים אגב, קיבלו השלושה במתנה מבעלות החנות מירי חבס ודנה אונגר.

בנוסף לבנות, גם נועה תשבי קיבלה משלוח מיוחד מיוחד של המעצב שהגיע הישר ממילאנו. תשבי, שביום יום משמשת כפרזנטורית של מיכל נגרין, תנחה בשבוע האופנה את התצוגה של ארגון הנוער הגאה. לשם כך, עיצבה נגרין לפרזנטורית שלה זוג עגילים מיוחד במינו עבור האיוונט.

וואלה! סלבס קיבלה פעם תחתונים של גליאנו, אבל שרפה אותם אחרי ההתבטאויות שלו.

שרי גבעתי. אביב חופי
יש פה כתם. גבעתי והצוות של קוואלי/אביב חופי
שרי גבעתי, ליאל דניר. אביב חופי
הפעם הן לא צריכות להחזיר. דניר וגבעתי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully