וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליקו בדרך ללה לה לנד

דודי טל

21.11.2011 / 0:02

אליקו, כן, כן שדרן הרדיו, נמצא בימים אלו במגעים עם סדרת הריאליטי "לה לה לנד". מסתבר כי השדרן המפורסם מפתח בשקט בשקט גם קריירה מוזיקלית. וואלה! סלבס באקפלה

אחרי מאיה בוסקילה ומושיק עפיה, גם שדרן הרדיו המפורסם, אליקו, נמצא בימים אלו במגעים עם הפקת סדרת הקאלט "לה לה לנד" של yes.

אליקו, אותו בחור שביום יום משמיע לכם את השירים של האמנים הים תיכוניים ואף אחראי על כמה תגליות בז'אנר, מפתח, כך מתברר, גם קריירה מוזיקלית. בעבר הוציא כבר השדרן מספר שירים במסגרת האוספים אותם הוא מוציא ואף הצהיר בעבר כי הוא מתכנן לפצוח בקריירה מוזיקלית.

אליקו. נמרוד סונדרס
ריאן סיקרסט, מאחוריך/נמרוד סונדרס

לאחרונה, כך נודע לוואלה! סלבס, פנה עורך התכנית שבי זרעיה לאליקו והציע לו לקחת חלק גם בעונה הזו, אלא שהפעם על תקן של אחד המשתפפים. כזכור, בעונה הקודמת, יצר אליקו סערה בקרב המשתתפים לאחר שלא הסכים להשמיע שירים של ג'ולייטה בתכנית ששידר מאל-איי וזאת בעקבות סכסוך ותיק בין השניים. לבסוף העניין נפתר והשניים השלימו.

בשבועות האחרונים שמו של אליקו כיכב בכותרות, וזאת בעקבות חתול שחור שעבר בינו לבין אייל גולן. למי שהספיק לשכוח: לאחר שגולן ביטל שידור של הופעתו בתכנית של אליקו, השדר החליט שלא לשדר יותר את שיריו של גולן ברדיו.

אליקו סרב להגיב לידיעה.

מ-yes נמסר בתגובה: "הליהוקים לעונה השנייה של 'לה לה לנד' עדיין לא הסתיימו, ונכון לעכשיו אין על מה לדווח".

וואלה! סלבס קיבלה גם הצעה להשתתף בלה לה לנד, אבל זה התנגש לה עם הנסיעה לוילה של יו הפנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully