וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע בחודש תשיעי

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

17.11.2011 / 11:54

בזמן שנשים אחרות מתלוננות על עייפות, רגליים נפוחות והרגשה כללית של היפופוטמוס, רותם סלע נכנסת לחודש תשיעי ונראית מיליון דולר בהשקת התכנית החדשה שלה. וואלה! סלבס בחילות בוקר

רותם סלע אמנם נמצאת צעד אחד מהחודש התשיעי להריון שלה, אבל איכשהו עדיין מצליחה להיראות יותר רזה מתמיד. סלע הגיעה אמש (ד') לאירוע השקת התכנית החדשה בהנחייתה, "הסטייליסטים – קרב אופנה", שתעלה בתחילת השבוע בערוץ הבידור של HOT, כשהיא חמושה בלוק לא מתאמץ, כרס זעירה שנראית כמו כרס-גזים ממוצעת ושלל חברים מפורסמים.

ליבי רן. אביב חופי
שיא הסטייל. ליבי רן מגיח חמוש בלוק בריטי וחברה ישראלית/אביב חופי

בר רפאלי, שגם כן הוזמנה לאיוונט החליטה שהצלמים והאורחים האחרים לא ממש מתאימים לה, אז היא בילתה את השעה האחרונה של האירוע כיאה לכוכבת. באוטו. לבד. רק אחרי שווידאה כי כל הצלמים עזבו את המקום, העזה להיכנס למקום.

כאן הסיפור לא נגמר. וואלה! סלבס גאה ונרגשת להודיע לקוראיה כי בר רפאלי גולשת באתר. ולהלן ההוכחה: הטופמודל ההורסת צייצה בטוויטר שלה לפני זמן קצר את הדברים הבאים: "אם כבר התחלנו במסע הסברה ו/או הוכחה לכך שכתבי רכילות אין להם מושג מהחיים שלהם, ממש לא חיכיתי ברכב, מחכה שצלמים ילכו בכניסה לאירוע אתמול. דווקא אתמול צפיתי בסרט באולם קולנוע. אם (הטעות במקור) הדמיון הפורה הזה אולי כדאי שתעבדו במשהו קצת יותר מתוחכם ושוב, בהצלחה." וואלה! סלבס רק רוצה לעדכן את הברבור, שפיסת המידע הזו, שלא לומר הדמיון הפורה, היא של חבריה הקרובים של הבלונדה, שדאגו להפיץ את הבשורה במהלך כל האירוע. אולי מרוע, אולי מטיפשות או אולי מהרצון להרגיש חשובים. אאוץ'.

בין הפנים המוכרות שלא חיכו באוטו: ליאת אשורי, המעצב יוסף פרץ והסטייליסטית מיטל ברונר, המככבים על תקן שופטים בתכנית החדשה. לי בירן, שהביא את החברה שלו אלונה, ציון ברוך שהגיע כדי לפרגן לאשורי, ירון ברובינסקי שהתמקם על הבר, ליאון רוזנברג שלקח את החורף קשה והגיע עם שני סוודרים פלאס מעיל, ירדן הראל וליאם שוהם, ההוליוודית התורנית ענבר לביא, נטלי דדון שמיהרה לאירוע אחר ועוד.


וואלה! סלבס רצתה להשתתף בקרב סטייליסטים, אבל אמרו לה שזה לא כולל בריכת בוץ, אז היא ויתרה.

ירון ברובינסקי. אביב חופי
יאמי. ברובינסקי לוהט, אבל נטול סטייל/אביב חופי
ליאון רוזנברג. אביב חופי
לקח את החורף קשה. ליאון החתיך/אביב חופי
ליאת אשורי, ציון ברוך. אביב חופי
אל תסתכלו אחורה, בל בר רפאלי מחכה באוטו מאחוריך/אביב חופי
ענבר לביא. אביב חופי
הוליוודית בישראל. ענבר לביא/אביב חופי
רותם סלע. אביב חופי
וואלה! סלבס לא נראית כל כך טוב גם בלי תינוק בבטן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully