וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייט דונובן בישראל

דודי טל | צילום: גולשים

16.11.2011 / 17:30

שחקן הקולנוע טייט דונובן, שהוא גם האקס של ג'ניפר אניסטון ואחד מכוכבי "דמג'ז", הגיע לישראל לביקור פרטי. למה? כי הוא היה באזור. וואלה! סלבס מארחת

שחקן הקולנוע האמריקאי, טייט דונובן ("חברים", דמג'ז"), סיים לצלם סרט בתורכיה ולא ממש ידע מה לעשות עם הזמן הפנוי שלו, אז הוא נזכר בחברים ישראלים מלוס אנג'לס שסיפרו לו על ישראל והחליט לקפוץ לביקור. אתמול (ג') אחר הצהריים הגיע טייט עם שיער ארוך ופאות עד לשפתיים למספרת YBY בנווה צדק שבתל אביב וביקש שיגזמו לו את הפריזורה. בין חפיפה לפינפון, סיפר הדונובן שהוא ממש הופתע מתל אביב. למרות ששמע על העיר רבות, עדיין נדהם לגלות שחיי הלילה בעיר כל כך מרגשים. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, עדיין לא ברור מה יהיה אורך הביקור של הדונובן החמוד, את היום (ד') הוא אמנם בילה בטיולים בין בתי קפה בתל אביב, אבל וואלה! סלבס מקווה שאולי שבמהלך סוף השבוע הוא יפגש עם ההוליוודים האחרים שמסתובבים פה בארץ, ביניהם פטרישה ארקט וסטיבן בולדווין ויחליט להישאר עוד קצת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה רוס היה אומר על זה. דונובן וידיד בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שלא ממש זוכר מאיפה הוא מכיר את הפרצוף של דונובן, השחקן כיכב במספר פרקים של "חברים" שם גילם את בן זוגה של ג'ניפר אניסטון. הזוגיות גלשה גם לחיים האמיתיים והשניים ניהלו רומן מתוקשר שנמשך מספר חודשים. בין הפרויקטים המוכרים של דונובן ניתן למצוא גם השתתפות ב"דמג'ז", "חוק וסדר", כיכב בסדרת הנוער "O.C" ועוד.

וואלה! סלבס מאמינה שמי שטוב מספיק בשביל רייצ'ל גרין, בטוח טוב מספיק בשבילה. גם עם פאות לחיים שמזכירות סיוט שפעם היה לה.

טייט דונובן. GettyImages
פעם היה להם טוב. טייט וג'ניפר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully